Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش تالو کشورمان این روزها در یک باشگاه به صورت انفرادی تمرین می کند.

طرفداری- محمد علی مجیری، ملی پوش تالو کشورمان به وضع تمرینات خود و همچنین کسب طلای مسابقات جهانی 2019 چین اشاره کرد.

مجیری در گفت و گو با فارس در خصوص پیگیری تمریناتش در این روزها، اظهار داشت:

در این مدت که باشگاه ها تعطیل هستند، از یک باشگاه ورزشی اجازه گرفته ام تا در آنجا به صورت انفرادی تمرین کنم و برای همین تعدادی تاتامی چیدم و تنهایی تمرین تالو می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته چاره ای نیست و با این وضعیت همچنان تمرینات خود را ادامه می‌دهم.

وی در خصوص شرکت در رزمایش همدلی و کمک مومنانه، تصریح کرد:

از طرف بسیج ورزشکاران استان اصفهان از ما دعوت کردند تا در این شرایط کرونایی به افراد نیازمند جامعه مان که مشکل مالی دارند، کمک برسانیم. من خودم این گونه کمک ها را دوست دارم چون عمل شایسته ای برای مردم در این شرایط خیلی سخت است و باعث دلگرمی شان می شود و این رو خواهند دانست که ورزشکاران همیشه پشت شان هستند.

مجیری با اشاره به اینکه قهرمانان همیشه در کارهای خیرخواهانه پیشقدم هستند، گفت:

هر کسی به نوبه خودش باید در کارهای خیر شرکت کند، من هم جز کوچکی از ورزش ایران هستم و هر کاری که از دستم بربیاید، انجام خواهم داد. اما تمامی قهرمانان و افتخارآفرینان مشهور و معروف کشورمان در این طرح شرکت کردند و به نیازمندان کمک می کنند.

وی با اشاره به اینکه کسب مدال طلای بزرگسالان 2019 جهان در چین، بهترین اتفاق برای وی در سال گذشته بوده، عنوان کرد:

فدراسیون ووشو به من اعتماد کردند و برای نخستین بار در مسابقات بزرگسالان جهان شرکت کردم و حضورم در این رقابتها جهت کسب تجربه بود. دو ماه قبل در قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی برونئی، مدال برنز گرفته بودم و کسب مدال طلای برای تالو ایران در رقابتهای جهانی یک شوک بزرگ و مدالی دست نیافتنی برای کاروان ووشو بود و همه اعضای تیم ملی خوشحال شدند.

قهرمان تالو جهان در خصوص انتخابات ریاست فدراسیون ووشو، تاکید کرد:

کاندیداهای خیلی خوبی در مجمع انتخابات فدراسیون ووشو، تایید صلاحیت شدند و همه آنها عالی هستند. با همه آنها کار کرده ایم و امیدوارم هر کسی که بعنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود، مثل علی نژاد ووشو را در اوج نگه دارد.

مجیری خاطرنشان کرد:

امیدوارم هر چه زودتر این ویروس خطرناک نابود شود چون همه چیز را فلج کرده و این شرایط را پشت سر بگذاریم تا زندگی مردم به روال عادی برگردد و مسابقات عقب افتاده و فینال لیگ برگزار شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات برگزار شد و تیم ملی ایران که با ۹ نماینده در این رویداد آسیایی حاضر بود در نهایت با کسب دو مدال طلا و نقره به کار خود پایان داد.

در جریان این مسابقات نازنین فاطمه عیدیان در دوی ۴۰۰ متر مانع با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ ثانیه برای اولین بار موفق به کسب مدال طلا شد. این نخستین باری بود که در رده سنی جوانان آنهم در بخش زنان ایران صاحب مدال طلا می‌شد.

مهدی هفت‌چشمه دیگر دونده ایران نیز در ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر نشان نقره این مسابقات را به دست آورد تا دومین مدال آور تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باشد.

علی سروری در پرتاب چکش، ملیکا نوروزی در پرتاب چکش، مانا حسینی پرتاب نیزه، سجاد آقایی در ماده ۴۰۰متر، الناز موسایی در هفتگانه، محمد حسام مظفری در ماده ۸۰۰متر و ارشیا مصدقی در ماده پرش دیگر نماینده های ایران در رقابت های آسیایی امارات بودند که از رسیدن به مدال باز ماندند.

کد خبر 6090611

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • محمدسیفی طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی