Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@04:20:39 GMT

پاکستان برای غلبه بر هجوم ملخ‌ها از فائو کمک می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۲۷۱۷

پاکستان برای غلبه بر هجوم ملخ‌ها از فائو کمک می‌گیرد

پاکستان که این روزها با حمله ملخ ها مواجه شده و صنعت کشاورزی خود را در خطر جدی می بیند به فائو مراجعه خواهد کرد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از داون نیوز؛ به دنبال حمله گسترده ملخ ها به مزارع سه ایالت بلوچستان، پنجاب و سند پاکستان مسئولین اسلام آباد قصد دارند از سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد «فائو» کمک بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت اسلام آباد در این خصوص اعلام کرد: تلاش های زیادی برای مهار بحران حمله ملخ ها انجام شد ولی برای غلبه پیدا کردن بر این آفت نیاز به همکاری سازمان ملل داریم.

در ماه های ابتدای سال میلادی جاری (بهمن ماه و اسفند ماه) خطر حمله گسترده ملخ ها در 10 کشور آفریقایی وجود داشت و آنها توانستند با کمک فائو تا حد زیادی بر این بحران غلبه پیدا کنند.

اینک حضور ملخ ها برای دو کشور ایران و پاکستان نیز تبدیل به خطری جدی شده و مسئولین این دو کشور در تلاش هستند تا بر این آفت غلبه کنند.

مسئولین پاکستانی بر این اعتقادند که 38 درصد کشورشان برای حضور ملخ ها و حتی تکثیر آنها مکان مناسبی است و این می تواند باعث غیر قابل کنترل شدن ملخ ها شود.

ملخ های صحرایی به صورت گسترده در ایالت بلوچستان و سند دیده می شوند ولی طی ماه های آتی به سوی مرزهای کشورمان ریزش کرده و بخش های شرقی کشور را هدف حمله قرار خواهند داد.

پاکستان پیش از این برای غلبه بر بحران حمله ملخ ها از دو کشور چین و ترکیه کمک گرفته است و اینک قصد دارد از کمک هاو تجربیات فائو در این زمینه استفاده کند.

کشاورزی یکی از بخش های مهم اقتصادی در پاکستان است و در صورتی که محصولات کشاورزی در این کشور آسیب ببینند اسلام آباد متحمل خسارت های هنگفتی خواهد شد.

‌هجوم ملخ‌های صحرایی ‌به ‌نهبندان / ریزش ملخ‌ها از پاکستان ادامه دارد‌تلاش پاکستان برای مقابله با حمله گسترده ملخ‌ها به کمک ترکیه

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دولت یازدهم فائو اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت یازدهم فائو اخبار پاکستان دولت یازدهم فائو اخبار پاکستان ملخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم برای خرید طلا

امتداد - طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بیست و دومین جلسه حراج شمش طلا سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با حضور فعالان صنعت طلا و صادرکنندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار شد.

در این جلسه ۲۳۰ کیلو گرم شمش طلا استاندارد با عیار ۹۹۵ در هزار توسط صادرکنندگان عرضه شد که از این مقدار ۷۹ کیلوگرم معامله شد. میانگین قیمت شمش طلای معامله شده در این جلسه، ۴ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان به ثبت رسید.

لازم به ذکر است، طی ۲۲ جلسه حراج حضوری برگزار شده در مرکز مبادله ایران، حدود ۳ تن شمش طلا مورد معامله قرار گرفته است.

تسنیم در گزارشی نوشت: براساس تازه‌ترین خبری که از مرکز مبادله ایران منتشر شده، با موافقت بانک مرکزی، تولیدکنندگان داخلی شمش طلا و سایر واردکنندگان شمش طلا که مشمول رفع تعهد صادراتی نیستند، امکان عرضه شمش در مرکز مبادله ارز و طلای ایران را دارند.

بنابراین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد. با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • هجوم برای خرید طلا
  • هر پایگاه یا سرزمینی که از آن به یمن حمله شود، هدف قرار می‌گیرد
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان
  • پاکستان اولین زیردریایی پیشرفته خود را از چین تحویل گرفت
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست