Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رسول صالحی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: صبح امروز سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه، با برکناری بهنام مریدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز، برای این شرکت سرپرست تعیین شد تا بار دیگر بدون مدیرعامل اداره شود.

او افزود: با برگزاری نشستی به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور صادق حقیقی پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان به عنوان سرپرست شرکت آبفای اهواز نیز انتخاب شد، همچنین در این نشست یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی و شهری استان خوزستان نیز اعلام گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش؛ فروردین ماه سال ۹۸ در پی نارضایتی از عملکرد مدیرعامل وقت شرکت آبفای اهواز در مدیریت آب و فاضلاب در شرایط سیل برکنار و صادق حقیقی پور به عنوان سرپرست انتخاب شد، مردادماه همان سال بهنام مریدی مدیرکل سابق ثبت احوال خوزستان به عنوان مدیرعامل جدید آبفای اهواز انتخاب شد و امروز با برکناری او حقیقی پور به عنوان سرپرست تعیین شد تا بار دیگر این شرکت بدون مدیرعامل و با سرپرست اداره شود.

قطعی مکرر آب، افت فشار، کاهش کیفیت آب در برخی نقاط و همچنین وضعیت پس زدگی‌های فاضلاب در شهر از جمله انتقادات همیشگی مردم به شرکت آبفای اهواز است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب قطع آب بالازدگی فاضلاب کیفیت آب شرب آبفای اهواز آب و فاضلاب شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت مدیرعامل سابق استقلال از یک بازیکن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عرفان باقری بازیکن رده‌های پایه استقلال که مدتی هم در تمرین تیم بزرگسالان حضور یافت و حتی در اقدامی جنجالی و در نقش یک یاغی جوان با باشگاه پرسپولیس نیز قرارداد امضا کرده بود، با انتشار یک استوری، حاشیه ساز شد.

به گزارش ورزش سه، باقری که پاییز سال قبل به تمرینات پیکان اضافه شد، با انتشار یک استوری که مضمون افشاگری علیه سرپرست مدیرعاملی وقت استقلال را داشته، خبرساز شده است. جایی که باقری مدعی است که حجت کریمی از وی درخواست کرده تا علیه فرشید سمیعی، سرپرست مدیرعاملی فعلی آبی‌ها مصاحبه کند.

این بازیکن در استوری خود نوشته است: آنها از من خواستند تا بگویم سمیعی باعث شده است که از باشگاه استقلال بروم یا دنبال این است که مدیر برنامه‌ام شود اما من گفتم، قاطی این مسائل نمی‌شوم که این پاسخ من باعث شد تا در آن زمان مبلغ رضایتنامه‌ام برای بازگشت به استقلال به باشگاه سایپا پرداخت نشود.

باقری در بند پایانی نیز در شرایطی نوشته که "سمیعی دلسوزترین شخص باشگاه است" که اتهام این بازیکن سبب شده تا سرپرست مدیرعاملی سابق استقلال نسبت به این اظهارات موضع گرفته و به دنبال طرح شکایتی از این بازیکن باشد.

حجت کریمی در گفتگوی کوتاهی که داشت، ضمن رد ادعاهای باقری اعلام کرد: تاکنون دیدار و گفتگوی خصوصی با این بازیکن نداشته‌ام و شکوائیه‌ای نیز در این خصوص تنظیم شده و به دلیل نشر اکاذیب، وکیل بنده از این بازیکن شکایت خواهد کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904362

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه‌های فاضلاب رشت با قراردادی بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد تومان
  • شکایت مدیرعامل سابق استقلال از یک بازیکن
  • جابه‌جایی شرکت کربن ‌به‌ خارج از شهر اهواز تا ۱۴۰۵/ ضرورت بازسازی کارخانه فعلی
  • استقلال خوزستان وارد کل‌کل با نساجی شد!
  • مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق اهواز معارفه شد
  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود