Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@03:17:17 GMT

تکلیف شهریه سرویس مدارس اصفهان تا نیمه خرداد مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۲۸۳۰

تکلیف شهریه سرویس مدارس اصفهان تا نیمه خرداد مشخص می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تا نیمه اول خردادماه جلسه تصمیم‌گیری درخصوص مشکلات موجود در حوزه سرویس مدارس تشکیل خواهد شد.

علیرضا نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: چندی پیش با هدف تصمیم‌گیری در خصوص مشکلات موجود در حوزه سرویس مدارس جلسه‌ای با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و چند تن از اعضای شورا برگزار و قرار شد سازمان تاکسیرانی برای حل این مشکلات ورود پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در خصوص شهریه‌ای که خانواده‌ها به سرویس مدارس پرداخت کرده‌اند به دنبال راهکاری هستیم که حقوق خانواده‌ها و رانندگان تضییع نشود، افزود: در نهایت مقرر شد کارگروه ماده ۱۸ با حضور نمایندگانی از تاکسیرانان، آموزش و پرورش و اولیا دانش آموزان تشکیل شده و در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پیش از هر تصمیمی قرار است سازمان تاکسیرانی از اولیا دانش آموزان نظرسنجی کند و پس از نظرسنجی از اولیا مشخص می‌شود که برای شهریه‌های پرداخت شده چه تصمیمی باید گرفته شود.

وی با بیان اینکه مشارکت خانواده‌ها نیز در این خصوص حائز اهمیت است، ادامه داد: برخی از خانواده‌ها خواهان بازگشت مبلغ پرداختی هستند و برخی دیگر بنابر مواسات مومنانه و با هدف حمایت از رانندگان سرویس مدارس از بازپس گرفتن شهریه خودداری می‌کنند که در نظرسنجی هردو گروه مورد توجه خواهند بود.

نصراصفهانی با بیان اینکه تا نیمه اول خردادماه جلسه تصمیم‌گیری در این خصوص تشکیل خواهد شد، اضافه کرد: برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی آینده نیز در طول فصل تابستان انجام خواهد شد.

کد خبر 424585

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرويس مدارس اصفهان رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان شهریه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرویس مدارس خانواده ها تصمیم گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان

امین سلیمانی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی اردوگاه ۵۰۰ نفری دانش‌آموزان نیز در استان اجرا می‌شود و ساخت این طرح یکی از پنج اردوگاهی است که امسال درکشور تصویب شده است.

وی افزود: سال تحصیلی گذشته، ۷۰۰ میلیارد ریال تجهیزات در مدارس استان توزیع و ۱۸ مرکز رفاهی و اقامتی استان در دولت سیزدهم تجهیز و بروزرسانی شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های اصلی آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی و معلم است، اضافه کرد: پارسال با بازنشسته شدن هزار و ۵۶۰ نفر از معلمان در استان با چالش مواجه بودیم که این چالش با برنامه‌ریزی دقیق مدیریت شد و مشکل جدی در استان وجود نداشت.

سلیمانی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، در مجموع هزار و ۷۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان شدند، گفت: در سال‌گذشته نیز هزار و ۱۴۴ نفر از طریق آزمون ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش استان شدند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش در سالجاری، بیان داشت: امسال هزار و ۵۵۸ نفر از طریق آزمون‌های ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد.

بیشتر بخوانید

احداث خوابگاه دانش آموزی سامان تا پایان امسال

سلیمانی تصریح کرد: در دولت سیزدهم طرح رتبه‌بندی معلمان اجرایی شد و ۱۴ هزار و ۷۹۸ نفر از معلمان استان که واجد شرایط رتبه بندی بودند، مشمول این طرح قرار گرفتند.

وی به نقش و حضور معلمان در همه عرصه‌ها به خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت: در طرح اسکان مسافران نوروزی و تابستانه در مدارس و همچنین انتخابات آموزش و پرورش نقش موثری داشته است.

سلیمانی افزود: ۷۰ درصد شعب اخذ رای در استان در مدارس مستقر بودند.

به گفته وی، در طرح اسکان مسافران تابستانه و نوروز نیز پارسال بیش از ۳۵ هزار نفر در مدارس اسکان داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • خجسته: درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند / چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری
  • زلنسکی یک مقام سرویس امنیتی اوکراین را برکنار کرد