Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@20:38:00 GMT

سپاهان حاضر به تمدید قرارداد قلعه‌نویی نشد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۳۰۵۷

سخنگوی باشگاه سپاهان ضمن رد اسامی مطرح شده برای جانشینی قلعه نویی ، حاضر نشد ماندن این مربی در باشگاه اصفهانی را تایید کند. او اعلام تکلیف این مربی را به بعد از پایان فصل نوزدهم منتقل کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، علی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان درباره زمان شروع تمرینات این تیم اظهار کرد: تمرینات تیم ما بعد از دریافت ابلاغیه و صدور مجوز شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدمات لازم فراهم شده تا دستورالعمل‌های لازم بهداشتی را رعایت کنیم.

پزشک درباره وضعیت امیرقلعه نویی و گزینه‌های جایگزینی برای این مربی گفت: اسامی مطرح شده برای جانشینی قلعه نویی صحت ندارد و او تا پایان فصل سرمربی تیم سپاهان است. ما بازی‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و تکلیف سرمربی تیم خود را بعد از پایان فصل نوزدهم مشخص می‌کنیم.

اخذ تصمیمات اصلی را به پایان لیگ نوزدهم موکول کردیم

سخنگوی باشگاه سپاهان درباره وضعیت مدیرعامل این باشگاه گفت: نیکفر سرپرست باشگاه سپاهان تا آخر فصل نوزدهم است و اخذ تصمیمات اصلی از جمله انتخاب مدیرعامل را به پایان لیگ موکول کردیم تا تمرکز اعضای تیم از بین نرود. او درباره وضعیت انتقال محبی به باشگاه گرانادا اسپانیا بیان کرد: ما ۲ - ۳ مرتبه با باشگاه گرانادای اسپانیا مکاتبه کردیم و مذاکرات در آرامش کامل با این باشگاه اسپانیایی انجام می‌شود تا وضعیت محبی مشخص شود.

پزشک درباره اینکه نیازمند دروازه بان سپاهان پیشنهاد خارجی دارد، گفت: پیشنهادات خارجی برای بازیکنان ما وجود دارد، اما اسم باشگاه‌ها و بازیکنان خود را تا زمانی که پیشنهاد‌ها جدی نشوند رسانه‌ای نمی‌کنیم.

مذاکرات با بازیکنان را در فصل نقل و انتقالات انجام می‌دهیم

سخنگوی باشگاه سپاهان درباره وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان فعلی این تیم اظهار کرد: ۹ بازی تا آخر فصل نوزدهم باقی مانده است و ما برای اینکه تمرکز بازیکنان به هم نریزد هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد بازیکنان فعلی و یارگیری انجام نمی‌دهیم. مذاکرات با بازیکنان را در فصل نقل و انتقالات شروع می‌کنیم. البته در حال حاضر فقط قصد داریم تا تکلیف محبی را برای فصل بعد مشخص کنیم، اما برای سایر بازیکنان اقدامی نکردیم.

او درباره اعتراض این باشگاه به رای بازی سپاهان - پرسپولیس به دادگاه عالی ورزش بیان کرد: در جلسه هیات مدیره درباره این موضوع تصمیم گیری می‌کنیم و بعد از اینکه اعضای هیات مدیره نظر خود را اعلام کردند آن را رسانه‌ای می‌کنیم.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا روز قدس روز ملی جمعیت رزمایش مساوات دعای روز بیست و پنجم رمضان قلعه نویی سپاهان تابناک ورزشی تمدید قرارداد ویروس کرونا روز قدس روز ملی جمعیت رزمایش مساوات دعای روز بیست و پنجم رمضان سخنگوی باشگاه سپاهان درباره وضعیت فصل نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قلعه‌نویی یک هفته پس از جدایی مطهری از جمع نفرات تیم ملی برای این مربی آرزوی موفقیت کرده است.

حمید مطهری پس از کار کنار یحیی گل‌محمدی به عنوان مربی پرسپولیس و حضور در نساجی به عنوان سرمربی، با نظر امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی به جمع دستیاران وی در تیم ملی بزرگسالان ایران اضافه شد.

مطهری که در یک سال گذشته مربی تیم ملی بود و علاوه‌بر بازی‌های انتخابی جام جهانی، جام ملتهای آسیا را نیز در کادرفنی ایران پشت سر گذاشت، حالا بار دیگر به لیگ برتر فوتبال ایران برگشته و چالش مهمی برعهده دارد.

مطهری در حال حاضر هدایت تراکتور را بر عهده دارد و تاثیر مثبتی بر قرمزها پس از جدایی پاکو خمس گذاشته است. تزاکتور برای کسب سهمیه تلاش می‌کند و تبریزی‌ها شروعی خوب با این مربی داشته‌اند.

امیر قلعه‌نویی با انتشار یک تصویر کنار حمید مطهری در اردوی تیم ملی خطاب به او با لحنی محبت آمیز نوشت:"حمید عزیزم موفق باشی برادر."

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود