Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع عمومی انجمن سواد رسانه‌ای ایران با دستور کار استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس انجمن، رای گیری برای انتخاب بازرس انجمن تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰، تصویب ترازنامه و بودجه انجمن در سال ۹۹ و اصلاح آیین نامه عضویت و تعیین حق عضویت برگزار خواهد شد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ اجتماعی رسانه نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ مجمع عمومی انجمن سواد رسانه‌ای ایران در تاریخ 22 خرداد ماه سال جاری با دستور کار استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس انجمن، رای گیری برای انتخاب بازرس انجمن تا اردیبهشت ماه سال 1400، تصویب ترازنامه و بودجه انجمن در سال 99 و اصلاح آیین نامه عضویت و تعیین حق عضویت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای این انجمن برای تصدی جایگاه بازرس انجمن میتوانند درخواست خود را به نشانی info@mliteracy.ir ایمیل کنند.

نظر به تصویب شورای معاونین انجمن سواد رسانه ای ایران مبنی بر صدور مجوز انتخاب دبیران کارگروه های تخصصی انجمن سواد رسانه ای ایران از میان تمام علاقه مندان و متخصصان حوزه سواد رسانه ای، تمام اشخاصی که دارای سوابق تجربی و حرفه ای مرتبط و مدرک فوق لیسانس و بالاتر در رشته های مرتبط با عنوان کارگروه های تخصصی این انجمن هستند میتوانند سوابق خود را برای انجمن سواد رسانه ای ایران از طریق پست الکترونیک ارسال کنند.

اسامی کارگروه های انجمن سواد رسانه‌ای ایران به شرح زیر است:
1.    کارگروه سواد بصری، هنر و رسانه های صوتی و تصویری   
2.    کارگروه فرهنگ و تعلیم و تربیت
3.    کارگروه پایش، مدیریت دانش و آینده پژوهی رسانه ها
4.    کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برندسازی
5.    کارگروه مهارت های سواد رسانه ای در شهرهای هوشمند
6.    کارگروه خانواده، مشاوره و سلامت فردی و اجتماعی
7.    کارگروه ارتقای سواد رسانه‌ای کودکان و نوجوانان
8.    کارگروه فضای مجازی، رسانه ها و سرگرمی های دیجیتا
9.    کارگروه سواد رسانه ای و سیاست داخلی و خارجی

لازم به ذکر است بر اساس اعلام روابط عمومی انجمن سواد رسانه‌ای ایران این انجمن آمادگی تاسیس کارگروه‌های جدید را در صورت دریافت طرح هایی که به تایید شورای معاونین این انجمن برسد دارد.

سپاه فجر استان فارس دوره آموزشی سواد رسانه‌ای طلاب کشور را برگزار می‌کندششمین دوره تربیت مربی فضای مجازی و سواد رسانه‌ای در گیلان آغاز شد

 

انتهای پیام/

R1356/P/S2,41/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه‌های داخلی رسانه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه های داخلی رسانه رسانه های داخلی رسانه عمومی انجمن سواد رسانه ای ایران بازرس انجمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۳۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ضرورت کاهش آمار طلاق و فروپاشی خانواده، کارگروه ویژه طلاق در دادسرا با محوریت شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان راور تشکیل شد.

مجتبی استوارزاده گفت: علت ورود دادستانی به موضوع طلاق این است که آسیب‌های اجتماعی به عنوان بستری برای فروپاشی خانواده و وقوع جرایم می‌باشد و در بیان مصادیق می‌توان به اعتیاد، سرقت و مفاسد اخلاقی اشاره کرد که با افزایش آمار طلاق ارتباط مستقیمی دارد.

استوار زاده ادامه داد: همه دستگاه‌های متولی باید آسیب‌های طلاق را جدی بگیرند و در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خانواده خصوصا" طلاق" اهتمام جدی داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور، افزود: یکی از موضوعاتی که در کاهش طلاق مؤثر است، آموزش و مشاوره قبل از ازدواج و طلاق برای جامعه است، مشاوره و برگزاری کلاس‌های آن می‌تواند برای افزایش سطح آگاهی جوانان مفید و مؤثر باشد.

این مقام قضایی با بیان اینکه طلاق آسیبی است که زمینه آسیب‌ها و جرم‌های دیگر را فراهم می‌کند، توضیح داد: بخشی از آسیب‌های اجتماعی همچون زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، کودکان خیابانی، سرقت و اعتیاد از طلاق نشأت می‌گیرد.

وی مشاوره پیش از ازدواج برای پیشگیری از طلاق را لازم و ضروری دانست و با اشاره به افزایش آمار طلاق گفت: بسیاری از مشکلات زناشویی که منجر به طلاق و از هم پاشیدن خانواده می‌شود، عدم شناخت زوجین و مشاوره قبل از ازدواج می‌باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور، تداوم انتقال و آموزش مهارت‌های زندگی به جوانان را بسیار مهم عنوان و تصریح کرد: در این زمینه هر قدر آموزش‌ها و مهارت‌ها بیشتر باشد به همان میزان زوجین از فنون زندگی و مهارت‌های آن اطلاع کسب کرده و با آگاهی و بصیرت بیشتر عمل خواهند کرد.

گفتنی است کارگروه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان راور با موضوع پیشگیری از طلاق و مشاوره قبل از ازدواج و طلاق، با حضور دادستان عمومی و انقلاب، قاضی مشاور خانواده، رئیس اداره بهزیستی، رئیس و کارشناس اداره ورزش و جوانان، مسئول اورژانس اجتماعی و مدیر مرکز تخصصی مشاوره‌ی ازدواج و خانواده‌ی ثمین در محل دفتر دادستانی این شهرستان تشکیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود