Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: 20 هیأت و 13 مکان ورزشی در قم فعالیت خود را رسما آغاز کرده‌اند.

حسین رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بعد از اطلاعیه‌ اخیر ستاد مقابله با کرونا در ورزش جلسه هماهنگی با هیات‌های مرتبط برای آغاز فعالیت‌های ورزشی طبق دستورالعمل‌های این ستاد و پروتکل‌های بهداشتی در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 20 هیأت ورزشی نظیر اسکیت، اسکیی، انجمن‌های ورزشی، بدمینتون، بولینگ، تنیس، تنیس روی‌میز، تیراندازی، تیراندازی با کمان، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، سوارکاری، شطرنج، قایقرانی، کوهنوردی و صعودهای ورزشی، گلف، موتورسواری و اتومبیلرانی، نجات غریق و غواصی، ورزش‌های همگانی و وزنه‌برداری سالن‌های خود را بازگشایی کرده‌اند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: 13 مکان اختصاصی این اداره کل بر اساس شیوه‌نامه ماده (5) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دوت (2) به این هیات‌ها واگذار شده و با توجه به دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا در ورزش، این مکان‌ها هم امکان فعالیت دارند.

وی عنوان کرد: سالن‌های شهید محمدی و سالن شهدای هفتم‌تیر در تنیس روی‌میز، سالن‌های وزنه‌برداری شهید زین‌الدین نوبهار و شهید رواقی، سالن بدمینتون فرهمندموحد، زمین تنیس و سالن شطرنج مجموعه حیدریان، سالن تیراندازی با کمان، زمین چمن مصنوعی و سالن سنگنوردی مجموعه شهدای 15 خرداد و پیست موتورسواری و اتومبیلرانی ورزشگاه یادگار امام (ره) بدون هیچ محدودیتی و فقط با رعایت نکات بهداشتی و ایمنی فعالیت می‌کنند.

رضایی از بخشودگی اجاره بهای اماکن ورزشی واگذار شده به بخش غیر دولتی خبر داد و ابراز کرد: اجاره ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت مکان‌هایی که این اداره کل به بخش خصوصی واگذار کرده طبق دستور معاون اول رئیس جمهور و ابلاغ آن از سوی وزارت ورزش و جوانان از مستاجرین مطالبه نخواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: مسوولان تمام امکان و فضاهای ورزشی که مجوز بازگشایی گرفته‌اند و همچنین سایر مکان‌ها و باشگاه‌های دولتی و خصوصی که به زودی بازگشایی می‌شوند باید علاوه بر توجه جدی به پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی، راهنمای مراحل بازگشایی اماکن ورزشی پس از کرونا را از سایت فدراسیون پزشکی ورزشی (http://fna.ir/bov) دریافت کرده و در اختیار جامعه ورزش قرار داده و همچنین در سامانه  salamat.gov.ir  وزارت بهداشت ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم ورزش جوانان كرونا ستاد مقابله با كرونا ورزش و جوانان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر


به گزارش تابناک، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مدیر یکی از دستگاه های اجرایی به همراه یک نفر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

 ناصر عتبانی در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سوء استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

سردشت از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

 

ایرنا

دیگر خبرها

  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • ورزش باید مثل دارو تجویز شود
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی