Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مهلت فراخوان اولویت‌های پژوهشی سال ۱۳۹۹ خود را تا دهم خرداد تمدید کرد.

به گزارش ایسنا، این پژوهشکده به‌عنوان مرکز تخصصی تحقیقات حوزه آموزش عالی، علم و فناوری در نظر دارد با توجه به تحولات و تغییرات شتابان علم و آموزش عالی جهان و ایران و همچنین سویه‌های فرهنگی و اجتماعی این تحولات، برای شناسایی وضعیت موجود و تحلیل رخدادها علاوه ‌بر توان داخلی، از ظرفیت‌های جامعة علمی و محققان کشور نیز بهره گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این منظور، با اعلام ۱۲ عنوان طرح پژوهشی در سال ۱۳۹۹ از استادان و محققان حوزه آموزش عالی، علم و فناوری برای مشارکت دعوت به عمل می‌آید.

در این فراخوان اولویت با پژوهشگرانی است که برای نخستین بار با پژوهشکده همکاری می‌کنند.

عناوین پیشنهادی فراخوان طرح‌های پژوهشی گروه‌های پژوهشی در سال ۱۳۹۹:

گروه مطالعات فرهنگی:

شیوه‌های محتمل بدیل در فعالیت‌های فرهنگی دانشگاهی در عصر پساکرونا

ثبت و تحلیل تجربه‌های زیسته استادان و دانشجویان در کلاس‌های مجازی در دوره کرونا

گروه مطالعات اجتماعی:

فعالیت‌های اجتماعی و صنفی تشکل‌های دانشجویی در مواجهه با بحران‌ها

مسئولیت اجتماعی دانشگاه‌ها در قبال بحران کرونا؛ تجربیات جهانی و اقدامات ایرانی با تأکید بر گروه‌های ناتوان

گروه مطالعات آینده‌نگر:

آینده ساماندهی آموزش عالی ایران؛ الزامات و راهکارها

تدوین الگوی فعالیت‌های مؤسسات پژوهشی در دوران پساکرونا

گروه مطالعات زنان:

مطالعه تطبیقی سیاست‌های بازار کار برای جذب زنان دانش‌آموخته

تجربه زیسته زنان دانشگاهی (اعضای هیئت علمی) در برقراری توازن میان نقش‌های شغلی و خانوادگی در آموزش عالی ایران (با تاکید بر مقوله فرزندآوری)

گروه مطالعات ارتباطات و فضای مجازی:

الگوی روابط دانشگاهی در فضای مجازی

ارزیابی سیاست‌گذاری و عملکرد دانشگاه‌ها (آموزش، پژوهش، مدیریت و ارتباطات) در دوران کرونا در فضای مجازی

گروه مطالعات علم و فناوری:

مکانیسم‌های مصرف علمی اصحاب معرفت (دانشگاهیان) در جامعه

نقش نهاد علم در سلامت اجتماعی (ایده، تجربه و راهکار)

علاقه‌مندان و محققان می‌توانند طرح‌نامه‌های پیشنهادی خود را تا 10 خرداد به آدرس رایانامه پژوهشکده (Research@iscs.ac.ir) ارسال کنند. مبلغ در نظر گرفته شده برای هر یک از طرح‌ها ۲۰۰ میلیون ریال (۲۰ میلیون تومان) است.

روابط عمومی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی از متقاضیان درخواست کرده که در توضیحات طرح‌نامه ارسالی، گروه علمی مربوطه را نیز قید کنند.

فرم خام طرح‌نامه تفصیلی  از صفحه معاونت پژوهشی (اداره خدمات پژوهشی- طرح‌نامه‌ها) وب‌سایت پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی قابل دریافت است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۷۶۷۴۹۲-۰۲۱ نیز تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی اولویت های پژوهشی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی گروه مطالعات آموزش عالی طرح نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۳۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید

گروه تروریستی داعش که همکاری تنگاتنگی با رژیم صهیونیستی دارد از حامیانش خواسته تا به‌جای فلسطین، برای «جهاد» به افغانستان سفر کنند.

 به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شاخه خوراسان گروه تروریستی داعش با انتشار مطلبی تازه، از هواداران خود خواسته است تا به جای فلسطین برای «جهاد» و «هجرت» به این شاخه در «ولایت خوراسان» که عمدتا جغرافیای افغانستان کنونی را در بر می‌گیرد، بپیوندند.

این گروه تروریستی در ایام عید فطر نیز در پیامی از طرفداران و حامیان خود خواسته بود تا برای «هجرت و قتال» به «خوراسان» بیایند.

این گروه تروریستی که همکاری تنگاتنگی با رژیم صهیونیستی دارد و تحرکات آن همواره در خدمت منافع تل‌آویو بوده است، در حالی از طرفداران خود خواسته تا به‌جای فلسطین، برای جهاد به افغانستان بیایند که داعش گروه‌های مقاومت فلسطینی را مرتد دانسته و کشتن آن‌ها را بر کشتن «کفار» اولویت می‌داند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، داعش خوراسان بر هیچ منطقه‌ای از افغانستان تسلط ندارد و در گزارش «رویترز» نیز آمده است که هسته مرکزی این گروه تروریستی در ایالت بلوچستان پاکستان حضور دارد.

«ذبیح الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان اعلام کرد گروه تروریستی داعش پدیده‌ای نیست که توانایی ایجاد مشکل برای افغانستان داشته باشد و در سال‌های اخیر توسط حکومت کنونی افغانستان سرکوب شده است.

«ضمیر کابلوف» نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان نیز پیش از این گفته بود شاخه گروه تروریستی داعش در شمال افغانستان توسط نیرو‌های آمریکایی و انگلیسی ایجاد شد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد
  • تمدید مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی
  • مرکز مطالعات عراق با ۱۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می آید
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • تمدید مهلت اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • فراخوان داعش؛ به جای غزه در افغانستان «جهاد» کنید