Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:27:59 GMT

وضعیت سهامداران تعاونی مرزنشینان بندرریگ گناوه مشخص شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۳۴۰۱

وضعیت سهامداران تعاونی مرزنشینان بندرریگ گناوه مشخص شود

حسین امیری روز سه شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان گناوه افزود: هیات مدیره این شرکت باید عملکرد، میزان اموال و دارایی منقول و غیرمنقول تعاونی مرزی را بصورت شفاف به سهامداران گزارش  تا در جریان قرار بگیرند.

وی اظهارداشت: در این جلسه مصوب می‌شود در اولین فرصت یک نشست باحضور مدیرعامل و اعضای آن، شورای اسلامی شهر و دیگر دستگاه‌های مرتبط برگزار و نتایج آن به مردم اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری گناوه گفت: برای ساماندهی تعاونی مرزی ریگ باید نسبت به دایر شدن یک بانک اطلاعاتی مشخص اقدام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ریگ گفت: شرکت تعاونی مرزی این بندر دارای ۱۷ هزار سهامدار است که باید وضعیت آنان مشخص شود.

غلامعلی عرب زاده افزود: با وجود اینکه از دهه ۶۰  سرمایه اعضا به تعاونی مرزی سپرده شده، وضعیت نامشخصی دارد و  میزان سود بدست آمده آنان نیاز به بررسی و شفاف سازی دارد.

وی اظهارداشت: شرکت تعاونی مرزنشینان این بندر چندین سال تعطیل شده‌است و مردم بارها با مراجعه به شورا خواستار راه‌اندازی مجدد و  مشخص شدن وضعیت سهام خود هستند.

 عرب زاده افزود: شفاف سازی و گزارش عملکرد این تعاونی از مطالبه‌های بحق سهامداران است و انتظار دارند که هرچه سریع تر میزان سهم آنان تعیین و تکلیف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ریگ بیان کرد: شورا نماینده مردم است و آنان بارها خواستار مشخص شدن سهام خود و وضعیت تعاونی مرزی  هستند و باید به آنان جواب دهیم.

وی گفت: مردم انتظار دارند که هیات مدیره آن علاوه بر شفاف سازی، نسبت به فعال سازی شرکت اقدام کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گناوه اظهارداشت: شرکت تعاونی مرزی ریگ سه هزار عضو سرپرست خانوار دارد و انتخابات هیات مدیره آن در سال ۹۵ برگزار شد.

حسن غلامی افزود: باتوجه به اینکه بخشدار این بندر در درخواستی خواستار تعیین و تکلیف این شرکت شده باید هیات مدیره انتخابات جدید برگزار کند و این اداره آمادگی دارد.

وی گفت: با هماهنگی صورت گرفته در مرکز استان مقرر شده که بازرسان از این شرکت بازدید و وضعیت عملکرد مالی را  بررسی کنند.

شرکت های تعاونی مرزنشینان به منظور تامین نیاز و تقویت معیشت مردم و ایجاد اشتغال در شعاع ۳۰ کیلومتری نقاط صفر مرزی کشور ایجاد شده اما بیشتر آنان مدت ها است که در رکود بسر می‌برند و فعالیتی ندارند.

در این نشست طرح احداث آب بند برای تامین آب کشاورزی، استفاده بهینه از آب های خاکستری و وضعیت یک واحد مرغداری باحضور سرمایه گذاران بررسی شد.

بخش ساحلی ریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها مرزنشینان تعاونی گناوه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرزنشینان تعاونی گناوه مرزنشینان تعاونی گناوه تعاونی مرزی هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در آیین گرامیداشت هفته کار و کارگر در شهرستان نور با بیان اینکه تاکنون ۸۰ درصد مردم مازندران از کالابرگ خود استفاده کردند، گفت: استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ الکترونیک و طرح فجرانه، نشاندهنده عملکرد مطلوب دولت در این بخش است.

علی باقری با بیان اینکه۱۲ هزار و ۶۰۰ مجوز مشاغل خانگی از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در این استان صادر شده است، افزود: یکهزار و ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در این بخش به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

او لازمه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم را توجه بیش از پیش به تعاونی‌ها دانست و ادامه داد:‌ توسعه اقتصاد روستاها و شهرها با محوریت تعاونی ها زودتر محقق می شود

علی باقری گفت: حمایت از تعاونی ها اولویت اصلی دولت است و تسهیلات و خطوط اعتباری به سمت تعاونی ها سوق داده می شود 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از مردم خواست با جمع کردن سرمایه های خرد و تشکیل تعاونی برای خود و جامعه شغل ایجاد کنند. 

او با بیان اینکه در هفته کار و کارگر بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه پیش بینی شده است، گفت: ۱۱۰ هزار کارگاه‌ بزرگ و کوچک در ا استان وجود دارد که بازرسان اداره کار در چند ماه گذشته از ۶ هزار و ۲۰۰ کارگاه‌ها بازرسی کردند.

باقری گفت: میزان تعهد اشتغال پارسال مازندران ۴۹ هزار و ۹۰۰ شغل بود که ۱۲۴ درصد آن محقق شده است.

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری