Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد مهدی پور سیاه بیدی مدیرکل پشتیبانی امور دام ایلام گفت: بیش از ۳۹۰ واحد مرغداری در ایلام فعال است و سالانه ۵۲ هزار تن گوشت مرغ تولید می‌کنند.

او با اشاره به اینکه این میزان تولید سه برابر نیاز استان ایلام است، بیان کرد: مرغ مازاد مرغدارای‌ها بدون هیچ محدودیت خریداری و ذخیره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پشتیبانی امور دام ایلام اضافه کرد: برای تشویق و ترغیب مرغداران استان و متضرر نشدن این صنف، مرغ مازاد بر نیاز استان را بدون محدودیت خریداری و پس از طی مراحلی مانند کنترل کیفیت و نظارت در کشتار و بسته بندی و انجماد آن، ذخیره سازی خواهد شد.

او ادامه داد: تا کنون بیش از ۲۰۰ تن مرغ مازاد بر نیاز بازار مصرف داخلی استان ایلام، خریداری و همواره در حال خرید سر ریز مرغ بازار مصرف هستیم.

پور سیاه بیدی عنوان کرد: خرید مرغ مازاد مرغداران در ثبات نرخ این محصول تاثیر بسزایی دارد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امور دام اخبار اقتصادی بازار مصرف مرغ مازاد مرغ مازاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۳۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رمضانپور اظهار کرد: در فروردین ماه امسال هشت هزار و۷۶۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغداری تخمگذار استان قزوین تولید شده است.

وی افزود: بیش از ۱۰۵ هزار تن تخم مرغ تا پایان امسال در واحدهای مرغداری این استان تولید شود.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: درحال حاضر ۷۶ واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت نه میلیون و ۱۰۰ هزار قطعه در استان فعال است.

وی با بیان اینکه بیشترین پراکنش واحدهای تولیدی تخم مرغ در شهرستان آبیک است یادآور شد: استان قزوین رتبه چهارم تولید تخم مرغ در کشور را دارد.

کد خبر 6098708

دیگر خبرها

  • تولید ۸۷۰۰ تن تخم مرغ در واحدهای مرغ تخمگذار استان قزوین
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • دریافت قند برای بدن امری حیاتی است
  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • صادرات مرغ تا پایان سال به ۳۰۰ هزارتن می‌رسد
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد