Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:54:57 GMT

ویتنام به هشت کشور آسیا – اقیانوسیه اقلام پزشکی اهدا کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۳۶۶۱

ویتنام به هشت کشور آسیا – اقیانوسیه اقلام پزشکی اهدا کرد

به گزارش روز سه شنبه  خبرگزاری اوآنا به نقل از خبرگزاری ویتنام ، "انگوین کوک دونگ" این اقلام اهدایی را در مراسمی به سفیران استرالیا ، برونئی ، هند ، اندونزی ، مالزی ، فیلیپین ، سنگاپور و تایلند تحویل داد.

این هدایا که امید می‌رود به کشورهای یاد شده در زمینه مبارزه با شیوع کرونا کمک کند شامل ماسک‌های ضد باکتری ، ماسک‌های پزشکی ، لباس‌های محافظ و کیت‌های آزمایش کرونای ساخت ویتنام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دونگ معاون وزیر امور خارجه ویتنام در سخنانی در مراسم اهدای این اقلام بر اهمیت تقویت همکاری بین کشورها برای شکست دادن کرونا تاکید و ابراز امیدواری کرد این کشورها با تلاش‌های دولت‌ها و مردم به‌سرعت این دوران دشوار را پشت سر بگذارند.

معاون وزیر امور خارجه ویتنام همچنین ابراز امیدواری کرد که دولت‌های کشورهای منطقه به هماهنگی‌های خود بخصوص از طریق سازمان اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا (‌آسه‌آن) برای تسهیل بازگرداندن شهروندان خود و ایجاد شرایط مناسب برای کسانی که در کشورهای دیگر باقی می‌مانند بخصوص دانشجویان بین‌المللی ادامه دهند.

سفیران کشورهای خارجی در ویتنام نیز ضمن تشکر از دولت و مردم ویتنام تاکید کردند این هدایا صرفا حمایت مادی نیست بلکه نشان دهنده دوستی و مشارکت بین ویتنام و سایر کشورها است.

این سفیران از موفقیت کشور ویتنام در مبارزه با شیوع کرونا تمجید و تاکید کردند که ویتنام در این زمینه یک الگو به شمار می‌رود. پیش از این در ماه آوریل نیز کشور ویتنام کمک‌هایی در اختیار کشورهای کامبوج ، لائوس و میانمار برای مبارزه با کرونا  قرار داده بود.

اهدای ماسک به شهرهای فرانسه

 انگوین دوک چونگ رئیس کمیته خلقی شهر هانوی پایتخت ویتنام همچنین روز دوشنبه بیش از 200 هزار ماسک به سفارت کشور فرانسه اهدا کرد تا از مبارزه این کشور اروپایی با کرونا حمایت کند. این محموله برای مردم چند شهر فرانسه ارسال خواهد شد.

چونگ در مراسم اهدا تاکید کرد که تقویت همکاری و اتحاد بین‌المللی یک عامل مهم در مهار شیوع کرونا در جهان است.  نیکلاس وارانری سفیر فرانسه در ویتنام نیز ضمن تشکر از این هدایا و حمایت مقامات هانوی و مردم ویتنام از مردم فرانسه ، ابراز اطمینان کرد که دو کشور در مبارزه با شیوع کرونا پیروز خواهند شد.

برچسب‌ها کرونا اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا سفارت ویتنام ویتنام پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا سفارت ویتنام ویتنام کرونا اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا سفارت ویتنام ویتنام شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران از تولید چادرهای اسکان اضطراری متناسب با شرایط اقلیمی و فصلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، امیرالدین روح‌نواز در حاشیه بازدید خبرنگاران از کارخانجات نساجی هلال احمر با حضور در جمع خبرنگاران توضیحاتی را در مورد فعالیت این شرکت ارائه کرد و گفت: امروز شرکت نساجی هلال ایران با سه کارخانه تولیدی در سه نقطه از کشور و بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از شرکت‌های پیشگام و به جرات اولین شرکت تولید اقلام امدادی نظیر پتو، چادر، لباس امدادی و ... در سطح خاورمیانه است که توانسته با استفاده از دانش‌ روز با کیفیت‌ترین اقلام امدادی را تولید کند.

وی با بیان اینکه شرکت نساجی هلال ایران نیاز جمعیت هلال احمر به تولید چادر، پتو و دیگر اقلام امدادی را به‌طور کامل رفع کرده است، گفت:‌ امروز به جرات می‌توانم بگویم که چادرهای تولیدی جمعیت هلال احمر یکی از با کیفیت‌ترین محصولات تولیدی امدادی در سطح جهان است. ما همچنین محصولاتمان را متناسب با اقلیم هر منطقه و فصل تولید می‌کنیم.

روح‌نواز با بیان اینکه شرکت نساجی هلال آمادگی صادرات محصولات خود به خارج از کشور را هم دارد، گفت: در حال حاضر نیز ملزومات تولید شده در این شرکت به کشورهایی نظیر پاکستان، تاجیکستان، چین، ترکیه و... صادر می‌شود.

مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال ایران درباره جنس این چادرهای امدادی نیز گفت:‌ هنگام وقوع زلزله بم مواردی را داشتیم که در آن چادرها دچار آتش‌سوزی شده بودند، ما با استفاده از دانش روز شرایطی را در تولید این چادرها رعایت کردیم که امکان آتش‌گرفتن آنها بسیار دشوار است و اصطلاحا از جنس کندسوز هستند.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از ۴۰۰ نفر در کارخانجات نساجی هلال مشغول به کار هستند، گفـت: یک سوم از این افراد را زنان شامل می‌شوند که اکثر این زنان سرپرستان خانوار هستند. ما آمادگی داریم که با استفاده از نیروی کار حرفه‌ای که داریم، اقلام استراتژیک موردنیاز را تولید کنیم. همچنین آمادگی تولید محصولات دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها نیز وجود دارد.

روح‌نواز با بیان اینکه ۱۰۰ درصد مواد اولیه تولید پتو، چادر و ملزومات امدادی در داخل کشور تولید می‌شود، گفت:‌ همچنین در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی، کارگاه‌هایی را در زندان‌ها ایجاد کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • موضوعات مشترک کشورهای عضو ACD پیگیری شود
  • در کشورهای پیشرفته نخبه ترین افراد وارد رشته علوم انسانی می‌شوند
  • فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد
  • شمسایی: قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا می کنم + ویدئو
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!