Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@17:37:15 GMT

افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس در زنجان قطعی نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۳۷۶۱

افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس در زنجان قطعی نیست

شهردار زنجان گفت: هنوز هیچ مصوبه‌ای در رابطه با افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس شهری اعلام نشده است، اما در صورت تصویب اجرا خواهد شد.

به گزارش ایمنا، حبیب‌الله ملایی‌یگانه با بیان اینکه شهرداری با توجه به افزایش قیمت‌ها درخواست افزایش کرایه را به شورای شهر داده است، اظهار کرد: هنوز مصوبه‌ای در این رابطه ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نرخ افزایش نیز در صورت تصویب اعلام خواهد شد، تصریح کرد: با توجه به نرخ تورم و کاهش تعداد مسافران، رانندگان در خصوص افزایش کرایه‌ها درخواست داشتند که در صورت تصویب، قطعاً موارد با جزئیات به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد و باید منتظر تصویب آن باشیم.

شهردار زنجان با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، خاطرنشان کرد: تا زمان اعلام رسمی افزایش کرایه‌ها، راننده‌ای حق دریافت کرایه بیشتر از مسافران را ندارد و بازرسان به این موضوع توجه لازم را دارند.

منبع: ایسنا

کد خبر 424606

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداری شهرداری زنجان مدیریت شهری شهر زنجان شهرداري زنجان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق افزایش کرایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

بر اساس گزارش سایت شهر، زاکانی ادامه داد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • نرخ کرایه تاکسی‌های نقده در سال ۱۴۰۳ اعلام شد