Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دلیل شرایط به وجود آمده در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ممکن است که برای اعطای جام به قهرمان این رقابت‌ها مراسمی برگزار نشود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از ESPN، این احتمال وجود دارد که اولین قهرمانی تیم فوتبال لیورپول در لیگ برتر انگلیس بسیار سوت و کور مسجل شود.

طبق پروتکل پزشکی که برای از سرگیری تمرینات و بازی‌های ‌لیگ برتر انگلیس تعریف شده است، بازیکنان ملزم به رعایت فاصله گذاری اجتماعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریچارد مسترز رئیس سازمان لیگ انگلیس نیز بر این موضوع تأکید ویژه‌ای دارد و به همین دلیل از احتمال خالی ماندن ورزشگاه‌های جزیره تا یک سال آینده خبر داده است.

اکنون اما او یک خبر دیگر هم برای هواداران لیورپول دارد، اینکه به دلیل عمل به موارد مندرج در پروتکل پزشکی ممکن است که در پایان فصل جشنی برای قهرمانی تیم‌شان برگزار نشود و مراسمی برای اعطای جام هم در کار نباشد، سناریویی شبیه رقابت‌های لالیگا که جام قهرمانی در پایان هر فصل به تیم برنده اهدا نمی‌شود.

ریچارد مسترز در این باره گفت:

ما دوست داریم که مراسمی برای اهدای جام به لیورپول وجود داشته باشد اما باید همه شرایط آن فراهم باشد. قطعاً ما هم تمایل داریم برای بازیکنان و کادر فنی که یک فصل تمام برای رسیدن به چنین لحظه‌ای سخت تلاش کردند، جشن اهدای جام برگزار کنیم و تمام تلاش‌مان را هم انجام خواهیم داد اما ممکن است که به خاطر رعایت مسائل امنیتی و بهداشتی نتوانیم این کار را انجام دهیم.

لیورپول تنها دو پیروزی دیگر می‌خواهد تا قهرمانی‌اش را قطعی کند و اگر لیگ برتر که از ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) به حالت تعلیق درآمده است، احتمال آنکه این تیم قهرمانی‌‌اش را مسجل کند، بسیار زیاد است. گفته می‌شود که ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) تاریخ مورد نظر مسئولان لیگ برتر برای از سرگیری مسابقات است اما هنوز تضمینی برای آن وجود ندارد.

با این حال به نظر می‌رسد که سعی لیگ برتر بر از سرگیری مسابقات است، البته با تأکید بر پایبندی بر مقررات پروتکل پزشکی که این می‌تواند قهرمانی بدون مراسم لیورپولی‌ها را به همراه داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لیورپول لیگ برتر انگلیس لیورپول لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

در جریان دیداری از هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، لیورپول مهمان وست هم بود که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دانلود (62.3MB)

دیگر خبرها

  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر
  • گردهمایی بی‌سابقه و زندگی‌بخش در باشگاه گل‌گهر (عکس)
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • خلاصه بازی وست هم 2-2 لیورپول (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!