Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایون دارابی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص صندوق‌های سرمایه گذاری واسطه گری ( ETF) اظهار داشت: در این خصوص گام خوبی برداشته شده و به مردم سهام سه بانک و دو شرکت بیمه با قیمت مناسب در قالب یونیت‌های سرمایه گذاری عرضه می‌شود.

وی افزود: قیمت سهام این شرکت‌های دولتی که واحدهای سرمایه گذاری آنها تا انتهای اردیبهشت قابل خریداری از سوی همه مردم و سپرده گذاران حقیقی است، بعضاً تا ۳۰ درصد کمتر از قیمت روز این سهام‌ها عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: خرید این واحدهای سرمایه گذاری برای مردمی که سرمایه اندکی دارند، می‌تواند سودآور باشد، چون هر نفر تا سقف ۲ میلیون تومان امکان خرید این یونیت‌ها را که به عنوان نماد «دارا یکم» در بورس عرضه شده، دارد.

دارابی یادآور شد: این مبلغ رقمی است که فشاری به خانوارها نمی‌آورد و در حال حاضر یکی از بهترین راه حل‌ها برای پس انداز دارایی‌های خرد خانوار است.

وی پیشنهاد کرد: بهتر است مردم این واحدها را نگهداری کنند و اگر چه امکان فروش آنها از دو ماه بعد فراهم می‌شود، ولی بهتر است فعلاً برای فروش دست نگه دارند.

کارشناس بازار سرمایه تأکید کرد: از سوی دیگر صنعت بانک و بیمه ما در حال پیشرفت است و آینده خوبی در انتظار سهام این سه بانک و دو شرکت بیمه در سال‌های آینده خواهد بود که نشان می‌دهد نگهداری واحدهای خریداری شده سودآوری بالایی در آینده خواهد داشت.

کد خبر 4928636

منبع: مهر

کلیدواژه: بورس صندوق قابل معامله ETF ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت وزارت جهاد کشاورزی قیمت دلار قیمت نفت بورس بانک مرکزی ایران تولید نفت حسین مدرس خیابانی ایالات متحده آمریکا قیمت سکه بهار آزادی سهام عدالت بازار سرمایه قیمت یورو سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سال گذشته ۸۰ واحد تولیدی با میزان سرمایه گذاری چهار هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال در بخش های صنعتی، معدنی و کشاورزی استان احیاء شد.

بتول دانش شهرکی امروز پنجشنبه در شورای اقتصادی استان افزود: با احیای این واحدها زمینه اشتغال بیش از ۹۰۶ نفر در سیستان و بلوچستان فراهم شده است.

وی تاکید کرد: از جمله مهمترین واحدهای احیاء شده می توان به طرح توسعه صنایع فولاد پارس سیستان، طرح تولید پودر ماهی قابل مصرف برای خوراک دام طیور و آبزیان شرکت هوراد دانه برنا در کنارک، کارخانه خوراک دام المهدی، واحد کشت و صنعت دامپروری خوشه طلایی سیستان، کشتارگاه واحد بخش بلوچ و کشتارگاه پاکدام کویر، کشتارگاه و بسته بندی گوشت در شهرستان های زابل، دشتیاری و زاهدان، شرکت مه دریای خلیج، واحد عمل آوری و بسته بندی ماهی، میگو در شهرستان دشتیاری و ۱۳ واحد کوره آجر اشاره کرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان گفت: پایش و رصد واحدهای تولیدی استان به طور ویژه در اولویت قرار گرفته به طوری که مشکلات آنها در بخش‌های مختلف از قبیل کمبود نقدینگی، تامین مواد اولیه، مشکلات حقوقی و قضایی و بازار فروش احصا و شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: بخشی از واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان مشکل منابع مالی دارند و برای مثال با بانک‌ها به مشکل برخورده‌اند که بخشی از این مشکلات را در استان با سرپرستی بانک‌ها طبق حدود اختیارات آنها در کمیته‌های کارشناسی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی کرده و برای استمهال، تقسیط و تنفس تسهیلات با دید مثبت اقدام می‌شود.

شهرکی تاکید کرد: با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان وضعیت مطلوبی در بخش واحدهای راکد و غیرفعال داریم و چشم انداز ما امسال این است که تعداد واحدهای راکد و غیرفعال را به حداقل برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید طرح و رصد و برای آنها برنامه احیا تدوین و آنها را طبق برنامه فازبندی رصد و پایش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • جاماندگان سهام عدالت حتما بخوانند/ اگر شرایط دریافت سهام عدالت را دارید، این کار را انجام دهید؟
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • واحدهای خودساز و انبوه‌ساز نهضت ملی مسکن در سمنان ۶۵ درصد پیشرفت دارد
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • سرمایه گذاری برای سواد سلامت خبرنگاران، دارایی عظیمی برای جامعه محسوب می‌شود
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد