Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم‌اکنون هر قطعه سکه با افزایش 7 هزار تومانی به 7میلیون و 312 هزار تومان و هر دلار آمریکا هم با افت 50 تومان 17هزار و 150 تومان به فروش رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت ارز امروز سه‌شنبه 30 اردیبهشت ماه با توقف روند صعودی، کمی عقب‌گرد کرد. هم‌اکنون قیمت هر دلار با 50 تومان کاهش نسبت به روز گذشته 17 هزار و 150 تومان تعیین شده و یورو به قیمت ‌18هزار و 600تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت سکه بهار آزادی و امامی امروز در بازار به مانند روز گذشته افزایش کمی را تجربه کرد. هم‌اکنون هر قطعه سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد با افزایش 7هزار تومانی نسبت به دیروز 7میلیون و 312 هزار تومان و هر قطعه طرح قدیم با هم با رشد 50 هزار تومانی به قیمت 7میلیون و 250 هزار تومان به فروش رسید.

نیم‌سکه و ربع سکه هم به ترتیب  3 میلیون و 792هزار تومان و 2میلیون و 98هزار تومان به فروش رسید.

هم اکنون هر گرم طلای 18عیار هم با افزایش 9700 تومانی نسبت به روز گذشته به 730 هزار و 700 تومان و هر گرم طلای 24 عیار هم 974هزار و 169 تومان فروخته شد.

قیمت هر اونس جهانی طلا هم در معاملات امروز  با کاهش 38 سنتی به قیمت 1732 دلار و 18 سنت معامله شد.

 انتهای پیام

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: هزار تومانی هزار تومان هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهشی شدن قیمت سکه و طلا

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب،قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، افت ۳۸۶ هزار تومانی داشت و به ۴۰ میلیون و ۲۰۴ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۱۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۶ میلیون و ۸۰۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۶۰. هزار تومانی نسبت به روز کاری گذشته یک‌شنبه (۹ اردیبهشت)، ۲۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر، ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی به نرخ ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۳۸۱ هزار تومان بدون تغییر در بازار فروخته شد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۳۶ دلار رسیده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه امامی به کانال ۴۱ میلیونی صعود کرد
  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • کاهشی شدن قیمت سکه و طلا