Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ ابولفضل طاهرخانی معاون هماهنگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در حاشیه مراسم اهدا ۱۰۰۰ بسته مواد غذایی توسط کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان قزوین به آسیب دیدگان ویروس کرونا در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه به برکت نفس قدسی، تأکید و منویات مقام معظم رهبری موج عظیمی از همدلی و همراهی در بین تمام اقشار کشور برای کمک به آسیب دیدگان کرونا شکل گرفته است اظهار کرد: مردم نوع دوست کشور که مورد خطاب و تاکید مقام معظم رهبری برای کمک‌های مومنانه قرار گرفتند با توجه به عشق و علاقه‌ای که به ولایت دارند صحنه‌های بسیار زیبا و کم نظیری را در کمک به اقشار اسیب پذیر جامعه نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خلق صحنه‌های زیبای کمک‌های مومنانه اقشار مختلف مردم برای آسیب دیدگان کرونا، مشارکت و حضور گسترده مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس را در ذهن زنده و مجدد تداعی کرد.

عضو ستاد مرکزی رزمایش کمک‌های مومنانه استان قزوین گفت: در شرایط کنونی همان روحیه و فضای دوران دفاع مقدس حتی قوی‌تر با حضور اقشار مختلف مردم اصناف، تولید کنندگان، کارمندان، صنعت گران، کشاورزان، ورزشکاران شکل گرفته است.

طاهرخانی بیان کرد: حضور خیرین در رزمایش مومنانه حضوری ارزشمند بود تا جایی که حتی برخی از افرادی که نسبت به انقلاب کمی بی تفاوت بودند به جهت حس نوع دوستی به هموطنان در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

معاون هماهنگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: تا کنون در استان دو مرحله از رزمایش مومنانه با اهدا هزاران سبد کالای انجام شده و مرحله سوم رزمایش مومنانه نیز در روزهای آینده همزمان با عید فطر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی استان قزوین نقش پررنگ و مؤثری در موفقیت رزمایش کمک‌های مومنانه استان داشته اند.

طاهرخانی گفت: اعضای کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان قزوین در مراحل قبلی رزمایش مومنانه نیز به صورت نقدی و کالایی مشارکت فعالانه داشتند.

وی اضافه کرد: علیرغم اینکه امروز مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی در بخش‌های مختلف دچار مشکل هستند اما این عزیزان در راستای منویات مقام معظم رهبری در این امر خداپسندانه خوش درخشیدند.

کد خبر 4929439

منبع: مهر

کلیدواژه: کمک به نیازمندان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا کمک به نیازمندان بیرجند ایلام مواسات زلزله ماه مبارك رمضان کمک های مومنانه رزمایش مومنانه استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی

محسن رستمی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گفت: استان قزوین در حوزه صادرات محصولات صنعتی همواره روند رو به رشدی را سپری کرده و به لحاظ توانمندی در عرصه‌های تولیدی توانسته جنبه بین المللی پیدا کند.

وی به حضور هشت واحد تولیدی از استان قزوین در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه واحد‌های تولیدی ارم چهلستون، آپادانا، زرین روی کاسپین، پارسا پلیمر شریف، سهیل گاز تهران، پویا چسب، خوشگوار و ویتانا حضور داشتند.

رستمی اضافه کرد: نمایش ظرفیت‌های صادراتی بنگاه‌های ایرانی در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای رونق تولید و تحقق شعار سال در صورت بهره‌برداری درست از صنایع را فراهم خواهد ساخت.

این مسئول بیان کرد: در داخل استان قزوین و با برنامه ریزی صورت گرفته از همه ظرفیت‌ها برای تحقق جهش تولید استفاده شده که باید باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های خارجی نیز در این مسیر بهره‌مند شویم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: سه هزار و ۷۴۰ واحد صنعتی در استان مستقر بوده که رقمی معادل ۳۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری درون آنها صورت گرفته و این استان را به قطب صنعتی کشور تبدیل کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند