Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@19:39:09 GMT

بازگشایی مجدد ۴ بوستان جنگلی پایتخت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۴۶۲۲

بازگشایی مجدد ۴ بوستان جنگلی پایتخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مرتضی عاقل‌منش، معاون برنامه‌ریزی سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با بیان این خبر گفت: با وجود اینکه تمامی بوستان‌های شهر تهران بازگشایی شده بود اما چهار بوستان جنگلی چیتگر، سرخه حصار، لویزان و یاس فاطمی تا تاریخ ۱۹ اردیبهشت تعطیل بود اما به دنبال وقوع زلزله ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ ریشتری در تهران این بوستان‌ها برای اسکان اضطراری باز شد و به مدت سه روز هم با دستور سازمان مدیریت بحران کشور باز بود و بعد از آن مجدد بسته شدند.

وی افزود: اکنون با توجه به تعطیلات عید سعید فطر در جلسه ستاد مقابله با کرونا تصمیم بر این شد تا این چهار بوستان هم بازگشایی شود تا میزبان شهروندان باشند اما هنوز مشخص نیست این بازگشایی مجدد تا چه تاریخی ادامه دارد.

بنا بر مصوبات جلسه شانزدهم ستاد عالی مبارزه با بیماری کرونای کشور و مستند به بند ۷ مصوبات مذکور، دستور بازگشایی تمامی ۲ هزار و ۲۶۸ بوستان شهر تهران به جز بوستان‌های جنگلی چیتگر، سرخه حصار، لویزان و یاس فاطمی از تاریخ ۴ اردیبهشت ۹۹ صادر و به شهرداری تهران ابلاغ شد.

بنابراین مصوبه اجرای پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت از جمله ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی - آبخوری‌ها، وسایل بازی و بدنسازی، نمازخانه‌ها و تمام اماکن عمومی و المان‌ها و مبلمان موجود در بوستان‌ها و رعایت فاصله اجتماعی باید رعایت شود.

کد خبر 513268 برچسب‌ها فضای سبز تهران شهر بوستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فضای سبز تهران شهر بوستان بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر

به گزارش همشهری آنلاین، سید ابوالفضل موسوی‌پور در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

او افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

کد خبر 847204 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها تهران تصادف حوادث ایران

دیگر خبرها

  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • هوای تهران در وضعیت «قابل قبول»
  • هوادار ۳- مس سونگون ۱: حذف در پایتخت
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • افزایش ذرات معلق هوا در پایتخت
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر