Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@18:27:52 GMT

راهپیمایی روز قدس در جزیره هرمز به صورت رژه خودرویی است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۴۹۲۲

راهپیمایی روز قدس در جزیره هرمز به صورت رژه خودرویی است

حسینی گفت: راهپیمایی روز قدس امسال در جزیره هرمز به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جزیره هرمز، « سید مجدالدین حسینی » در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در هرمز با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت بزرگداشت روز جهانی قدس در هرمز اظهار کرد: مراسم روز جهانی قدس تعطیل ناپذیر است، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا، ملاحظات بهداشتی و دستورالعمل‌های تعیین شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا محور فعالیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی، حضرت امام خمینی (ره)  و نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌کشیده فلسطین است.


بخشدار هرمز ادامه داد: روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان است.


حسینی با تأکید بر این نکته که امسال راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت میدانی برگزار نخواهد شد، گفت: با توجه به اینکه که این جزیره زیر مجموعه بندرعباس است اگر وضعیت شهر بندرعباس در وضعیت سفید نباشد، رژه موتور سواران و خودروها جایگزین راهپیمایی روز جهانی قدس در این جزیره خواهد شد.


وی افزود: امسال مراسم روز قدس به صورت راهپیمایی خودرویی و موتوری راس ساعت 18 از گلزار شهدای  به سمت یادمان شهدای گمنام هرمز  با رعایت فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

 

حجت السلام « فتح الله بهزادی »، امام جمعه هرمز نیز عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و انفرادی باید راهپیمایی روز قدس به شیوه متفاوت برگزار شود.


وی با بیان اینکه همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس هستیم اظهار کرد: با راهپیمایی گسترده ثابت می‌کنیم که در مقابل رژیم‌های متخاصم ایستادگی کرده‌ایم و قصد هیچ گونه عقب نشینی از آرمان‌های امام و انقلاب را نداریم.


امام جمعه هرمز با اشاره به اهداف راهپیمایی روز قدس در احیای امت اسلامی و وحدت امت اسلامی گفت: روز قدس مایه همراهی و همدلی امت اسلامی است و اگر وحدت در پرتو قدس شکل بگیرد بسیاری از مشکلات جهان اسلام حل می‌شود.


بهزادی  تصریح کرد: اسرائیل و آمریکا با پرورش گروهکی به نام داعش قصد بر هم زدن وحدت مسلمانان را داشتند که با مجاهدت قاسم سلیمانی‌ها شکست خوردند.


وی تصریح کرد : گرچه امسال بعلت شیوع ویروس کرونا از برگزاری و حضور در راهپیمایی بصورت فیزیکی محرومیم ولی با رژه های موتوری، فضای مجازی و... به گرامیداشت  هرچه بهتر و باشکوه تر روز جهانی قدس خواهیم پرداخت.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح فاصله اجتماعی بخشدار هرمز راهپیمایی روز قدس رژه موتوری کرونا راهپیمایی روز جهانی قدس راهپیمایی روز قدس شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)

دریافت 123 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهر هشتبندی از توابع شهرستان میناب در اجتماعی عظیم و راهپیمایی بزرگ در سالروز شهادت امام صادق علیه‌السلام و هفتمین روز از درگذشت عالم جلیل القدر استان هرمزگان آیت الله رئوفی به خیابان آمده و به عزاداری پرداختند.

کد خبر 6096639

دیگر خبرها

  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • جزیره هرمز پیشتاز در صدور مجوز الکترونیکی/اعلام آخرین مهلت دریافت مجوز‌های الکترونیکی صنفی
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است