Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز سی اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری سارق لودر ۲۰ میلیاردی سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی پاسگاه "مورچه خورت" حین گشت زنی در محور "تهران-اصفهان"، به یک دستگاه کامیون کشنده ایویکو که حامل یک لودر بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: فردی که کنار کامیون ایستاده بود به محض مشاهده واحد گشتی فرار می‌کند که ماموران وارد عمل شدند و در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد این فرد لودر را از استان "تهران" سرقت کرده و در حال انتقال آن به اصفهان بوده است.

سرهنگ بساطی خاطر نشان کرد: لودر سرقت شده توسط کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال ارزش گذاری شده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به اینکه لودر مسروقه پس از اقدامات قانونی به مالک بازگردانده خواهد شد خاطر نشان کرد: تماس به موقع شهروندان با پلیس نقش بسزایی در دستگیری به موقع مجرمان دارد.   هندوانه‌های تریاکی هم کشف شد سرهنگ "غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند یک سوداگر مرگ قصد انتقال محموله‌ای را دارد که بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "اردستان" اعلام شد.

او تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه کامیون کشنده که حامل بار قانونی هندوانه بود، شناسایی و در یکی از محور‌های مواصلاتی "اردستان" متوقف شد.

این مقام انتظامی در ادامه خاطر نشان کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۰۰ کیلو تریاک که در بار هندوانه جاساز شده بود، کشف شد.

سرهنگ صفری اظهار داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.   توقیف ۱۵۱ کیلو حشیش و تریاک در اصفهان سرهنگ "غلامحسین صفری" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری اصفهان حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری دوو سیلو مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۰۱ کیلو حشیش و ۵۰ کیلو تریاک که زیر صندلی‌ها در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ صفری بیان داشت: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.   ۲۲ فقره سرقت باطری خودرو در اصفهان سرهنگ "محمدرضا خدادوست" اظهار داشت: ماموران یگان امداد حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۲۲ باطری خودرو با مارک‌های مختلف کشف شد، افزود: راننده خودرو به سرقت این باطری‌ها طی ۲۲ فقره سرقت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.   برخورد ۲ تریلر کشنده در اصفهان سرهنگ" حسین پورقیصری" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع تصادف بین ۲ دستگاه خودروی تریلر کشنده در جاده غیر ترافیکی معدن سنگ محور "نطنز _ بادرود" مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

او افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد یکی از خودرو‌ها از جلو به عقب خودروی دیگر برخورد کرده و در این حادثه راننده خودرویی که از جلو به عقب خودروی جلویی برخورد کرده براثر شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان، علت وقوع این حادثه را برابر اعلام کارشناسان تصادفات این پلیس، عدم توجه به جلو از سوی راننده متوفی اعلام کرد.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر سرقت باطری خودرو رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مقام انتظامی کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد

به گزارش خبرآنلاین؛سرهنگ حسین مافی در این زمینه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۸۱ چیتگر در حال گشتزنی در خیابان‌های اطراف دریاچه چیتگر بودند که یک دستگاه خودروی سواری سفید با ۲ سرنشین را مشاهده کردند که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بودند.

برنا در خبری نوشت:سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از استعلام پلاک مشخص شد خودروی مذکور مسروقه است و همین مساله ماموران را بر آن داشت تا به راننده دستور توقف دهند.

سرهنگ مافی ادامه داد: متهمان بدون توجه به دستور پلیس سعی کردند از محل متواری شوند که با تعقیب و گریزی کوتاه و شلیک به لاستیک خودرویشان، متوقف و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو، سه حلقه رینگ و لاستیک، یک عدد جک خودرو که به گفته متهمان در همان ساعات سرقت شده بود، کشف شد.

سرهنگ مافی، تصریح کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی به همراه جزئیات پرونده، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات بیشتر قرار گرفتند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل GPS، قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی داخل خودرو خودداری کنند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899863

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت