Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@02:29:16 GMT

شاخص بورس، به قله یک میلیونی بازگشت

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۵۲۱۳

شاخص بورس، به قله یک میلیونی بازگشت

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز (سه‌شنبه) با رشد ۱۰ هزار واحدی و با غلبه خریداران بر فروشندگان دوباره وارد کانال یک میلیون واحدی شد.

گروه بورس، بانک و بیمه بازارنیوز: شاخص بورس امروز بعد از نوسان و افت و خیزهایی که در چند روز گذشته تجربه کرد از کانال تاریخی یک میلیون واحد عقب نشینی و به کانال ۹۰۰ هزار واحد ورود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از روز گذشته شاخص بورس در آغاز معاملات، مسیر خود را تغییر داد و با بیش از ۲۰ هزار واحد افزایش وارد مدار افزایشی شد، حال بازار امروز در ادامه روند معاملاتی دیروز با بیش از ۱۲ هزار واحد رشد دوباره وارد کانال یک میلیون واحد شد و تا لحظه تنظیم این خبر (۹ و ۴۲ دقیقه) با ۱۲ هزار و ۱۳۷ واحد رشد به عدد یک میلیون و چهار هزار واحد رسید.

براساس این گزارش تا این لحظه همه شاخص‌های اصلی بورس مانند شاخص قیمت (وزنی - ارزشی)، شاخص کل (هم وزن)، شاخص قیمت (هم وزن)، شاخص آزاد شناور، شاخص بازار اول و شاخص بازار دوم در کنار شاخص کل با رشد همراه شده‌اند.

تاکنون نماد صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس)، ملی صنایع مس ایران (فملی)، گروه مپنا (رمپنا)، معدنی و صنعتی گل گهر (کگل)، فولاد خوزستان (فخوز)، خدمات انفورماتیک (رانفور)، بانک ملت (وبملت)، سرمایه گذاری غدیر (وغدیر)،‌پتروشیمی پارس (پارس) و سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو) بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000IN1 برچسب ها: بورس ، بازار بورس ، شاخص بورس

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بورس بازار بورس شاخص بورس یک میلیون هزار واحد شاخص بورس شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ با افت ۱۴۳۴ واحدی به ۲,۳۱۵,۳۷۰ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۰۷۷.۴۵ و احدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۶۴۴.۶۳۱ میلیارد سهم بود که طی ۳۱,۳۱۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۴,۷۴۳.۹۲۵ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۹۷۸,۵۵۰.۴۸۸ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746290

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • محرک جدید بورس
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار