Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: مردم می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از مراکز تفریحی روباز، طبیعت‌گردی و کوهنوری استفاده کنند.

براساس اعلام روزسه شنبه میراث آریا علی‌اصغر مونسان گفت: مراکز تفریحی روباز، طبیعت‌گردی و کوهنوردی باز است و هیچ‌ محدودیتی از نظر این وزارتخانه برای استفاده مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برپایی چادر و کمپ‌های عمومی به ‌قصد اقامت شبانه در بوستان‌های تفریحی در حجم بالا که موجب تجمع بیش از حد گردشگران و مسافران شود، همچنان ممنوع و بهتر است از مراکز اقامتی رسمی دارای مجوز از این وزارتخانه استفاده کنند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: از وزارت کشور درخواست کردیم مقامات استانی، انتظامی و امنیتی برای استفاده مردم از جاذبه‌های طبیعت‌گردی و مراکز تفریحی روباز به‌ویژه در شرایط کنونی جامعه و فشارهای روحی به مردم ناشی از ویروس کرونا، همکاری کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/0033jC

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گردشگری طبیعت گردی مراکز تفریحی روباز طبیعت گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی در نشست بررسی مشکلات کسبه ساحل گیسوم تالش با حضور مسئولان قضایی و متولیان ساماندهی این طرح حضور یافت.
رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه دغدغه مردم باید دغدغه مسئولان باشد افزود: دسترسی مردم به مجموعه‌های تفریحی باید آسان باشد تا همگی بتوانند به راحتی از این مکان‌ها بهره‌مند شوند.
وی دستگاه قضایی را متولی حقوق عامه دانست و گفت: قوه قضاییه همواره در مسیر صیانت از حقوق مردم گام برداشته و هر فرد یا دستگاهی که زمینه محدود شدن حقوق مردم را فراهم کند باید در محاکم قضایی پاسخگو باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی با تاکید بر ساماندهی هرچه سریع‌تر ساحل گیسوم افزود: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا ضمن استفاده مسافران از سواحل و مجموعه‌های تفریحی، برای حفاظت از منابع طبیعی اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام شود.

دیگر خبرها

  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • طبیعت‌گردی خطرناک در کنار ببر‌های درنده (فیلم)