Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن عباسی هرفته گفت: طرح پل‌های زیرگذر پس از بررسی‌ در جلسات کارشناسی در شورای ترافیک با حضور پلیس راهور به تصویب می‌رسد بنابراین استاندارد نبودن زیرگذرهای یزد نمی‌تواند موضوعیت داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن عباسی هرفته در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص وضعیت ایمنی زیرگذرهای یزد گفت: طرح پل‌های زیرگذر ابتدا توسط مشاور تهیه می‌شود و پس از بررسی‌ در جلسات کارشناسی در شورای ترافیک که پلیس راهور نیز حضور دارد به تصویب می‌رسد بنابراین استاندارد نبودن زیرگذرهای یزد نمی‌تواند موضوعیت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه حوادث رخ داده در زیرگذرها بیشتر ناشی از عدم رعایت قوانین است، تصریح کرد: عمدتا سرعت بالای خودروها در زیرگذرها زمینه‌ساز تصادف است و دوربین‌های کنترل ترافیک نیز سرعت غیرمجاز خودروها در این نقاط را مخصوصا در مواقع خلوتی و کاهش تردد نشان می‌دهد که این افزایش سرعت احتمال تصادف را حتی در جاده مستقیم نیز بالا می‌برد.   عضو شورای اسلامی شهر یزد عنوان کرد: البته برخی نواقص مانند نقص در روشنایی زیرگذرها نیز می‌تواند موجب حادثه شود که این موضوع ارتباطی به وضعیت احداث غیر استاندارد این مسیرها ندارد و به بهره‌بردای و نگهداری آن برمی‌گردد و اداره برق می بایست فکر عاجلی برای برخی از آن ها بکند اما استاندارد نبودن اجرای زیرگذرها را رد می‌کنیم.
  گفتنی است چندی پیش رضا زارع رئیس پلیس راهور استان یزد زیرگذرهای یزد را غیر استاندارد خوانده و عنوان کرده بود این زیرگذر‌ها باعث بروز حادثه واژگونی و یا تصادف‌های منجر به فوت شده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: زیرگذرهای یزد پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی قلهکی فعال رسانه ای در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

اظهارات بانکی پور نماینده مجلس: الان در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن!

پی نوشت: این اظهارات (بر فرضِ صحت!) صرفا به دردِ ارائه در جلسات قرارگاه ها و مجموعه های سازمانی می‌خورد و انتشار رسمی آن، روابط گسترده ما را با همسایه مهم مان، دچار مشکل جدی می کند.

حتما آقای بانکی پور جلسه ارائه گزارش کارگروه آسیب‌های اجتماعی به رهبر انقلاب را به خاطر دارند که پس از آن رهبری گفتند از ناراحتی تا صبح نخوابیدم.

فهمِ منشاءِ مشکلات فرهنگی اجتماعی کشور توسطِ بانیان امر، ایرادِ جدی دارد!

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903102

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • ترافیک صبحگاهی تهران پس از تعطیلات ۳ روزه
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند