Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@18:24:41 GMT

برگزاری نماز عید فطر در تمام مساجد فارس

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۵۶۱۵

برگزاری نماز عید فطر در تمام مساجد فارس

مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس از برگزاری نماز عید سعید فطر در تمام مساجد استان خبر داد.

حجت الاسلام یوسف سلمان زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شیراز،اظهار داشت: طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و لازم الاجرا بودن تدابیر مقام معظم رهبری،نماز عید سعید فطر درتمام مساجد نقاط استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه دستورالعمل بهداشتی در مساجد رعایت خواهد شد،گفت: همه نمازگزاران باید با ماسک،دستکش، مهر و سجاده شخصی در مسجدحاضر شوند .ضمن اینکه فاصله گذاری اجتماعی نیز باید رعایت شود.

سلمان زاده افزود:مراسم شب های احیا نیز در مساجد مختلفی در سطح استان با رعایت موارد بهداشتی برگزار شد و علی‌رغم شرایط کرونا استقبال قابل توجهی را شاهد بودیم.

مسئول رسیدگی به امور مساجد فارس گفت:در بازدیدهایی که در شب های احیا از مساجد به عمل امد،شاهد رعایت اصول بهداشتی و استقبال خوب مردم به ویژه جوانان بودیم که جای خرسندی است.

سلمان زاده همچنین با اشاره به وجود ۲۷ نقطه سفید برای برگزاری اقامه نماز در استان گفت: اما در بقیه نقاط تنها زمان برگزاری نماز عیدفطر مسجد باز است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عید فطر مقام معظم رهبری نماز شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، ویژه‌برنامه «ساغر شکسته» یادمان هنرمند فقید شایان یزدی‌زاده نوازنده و مدرس تمبک، دف و سازهای کوبه‌ای ساعت ۱۸ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

جسخنرانی مهران امیراصلانی نوازنده و مدرس موسیقی، نمایش مستندی از زندگی شایان یزدی‌زاده و نمایش کلیپی از فعالیت‌های این هنرمند در عرصه موسیقی از بخش‌های این برنامه است.

گروه‌نوازی تمبک، گروه «زمان» به سرپرستی محمود جعفری، هم نوازی و ساز و آواز مظفر شفیعی (آواز)، سعید آذرنوش (تار)، امین پرویززاده (کمانچه)، هم نوازی و ساز و آواز پوریا اخواص (کمانچه و آواز)، نازنین پدر ثانی (تمبک)، امیر طاهری (سه‌تار)، تک نوازی تار توسط پانیذ مجاهدنیا، همنوازی و ساز و آواز یمین غفاری (تار)، سعید فهیمی (نی)، مهران امیراصلانی (تمبک)، حسین علیشاپور (آواز) اجراهای موسیقایی این ویژه برنامه را تشکیل می دهند.

شایان یزدی‌زاده (زاده ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۶ و درگذشته در یکم فروردین ۱۴۰۳) نوازندگی را از ۱۰ سالگی با ساز تمبک آغاز کرد و زیر نظر استادانی همچون مهران امیراصلانی، کامبیز گنجه‌ای، پژمان حدادی و ارژنگ کامکار به فراگیری این ساز پرداخت و از سال ۱۳۸۵ ساز تار را نزد عرفان گنجه‌ای و آیدین علیانسب فرا گرفت.

این هنرمند فقید با گروه‌های مختلفی از جمله آوای رود، بیان(شورانگیز)، باشا و ایل به عنوان نوازنده تمبک همکاری داشته و کنسرت‌های متعددی با علیرضا قربانی، سالار عقیلی، سینا سرلک و علی رستمیان اجرا کرده است.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید.

کد خبر 6090251 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • خلیجی همیشه فارس برای تنبیه تمام متجاوزان تاریخ
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر