Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کوهدشت، کشف عسل تقلبی و غیربهداشتی، پلمب واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا و کشف لوازم قاچاق از جمله اخبار جدید فرماندهی انتظامی لرستان است.

دستگیری ۱۹ سارق در کوهدشت

سرهنگ «حسین اعظمی» جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت گفت: مأموران انتظامی شهرستان کوهدشت در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و به منظور برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت، طرح پاکسازی را در طول ۷۲ ساعت گذشته به مرحله اجرا درآوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران انتظامی در اجرای این طرح ۱۹ سارق را دستگیر و ۲۱ فقره سرقت کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت گفت: همچنین در این طرح علاوه بر کشف مقداری انواع مواد مخدر ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شد.

کشف ۴ تن عسل تقلبی در الیگودرز

سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی لرستان اظهار داشت: مأموران انتظامی الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون باری مظنون و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۴ تن و ۸۰۰ کیلوگرم عسل غیربهداشتی تقلبی کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این که طبق نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده ۲ میلیارد ریال اعلام شده است، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد.

سردار مهدیان نسب ضمن تقدیر از مشارکت و تعامل مردمی با پلیس از شهروندان خواست که هر گونه موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پلمب ۲۰ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

سرهنگ احمدرضا احمدیان رئیس پلیس امنیت عمومی لرستان گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند با توجه به شیوع کرونا ویروس و به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس و تعطیلی واحدهای غیر ضرور با همکاری سازمان‌های متولی از جمله شبکه بهداشت و اتاق اصناف استان طی روز گذشته ۱۴۷ مورد بازدید انجام دادند.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح مذکور به ۷۸ واحد صنفی نیز تذکر داده شده است، تصریح کرد: ۲۴ مورد اخطار پلمب و پلمب ۲۰ واحد متخلف از دیگر نتایج این طرح بود.

کشف زغال قاچاق در دلفان

سرهنگ کرم حسین سپهوند فرماندها انتظامی دلفان گفت: مأموران پاسگاه «خاوه جنوبی» دلفان حین گشت زنی در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مظنون و با هماهنگی مقام قضائی آن را توقیف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو مذکور ۱۵ کیسه زغال جنگلی بلوط غیر مجاز کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دلفان گفت: متهم به همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد.

کشف لوازم خانگی قاچاق در رومشکان

سرهنگ مهدی مهدوی کیا فرمانده انتظامی رومشکان گفت: مأموران یگان امداد و پلیس آگاهی شهرستان رومشکان حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی جنوب یه غرب کشور و در اجرای تور ایست و بازرسی در یک عملیات به ۲ دستگاه خودرو مظنون و با هماهنگی مقام قضائی آنان را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروهای توقیفی ۱۳ قلم انواع کالای قاچاق شامل ۱۰ دستگاه کولر گازی و ۳ دستگاه ماشین ظرفشویی و لباسشویی کشف و ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی رومشکان با بیان این که کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۵۳۰ میلیون ریال اعلام کردند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

کشف کالای قاچاق در دورود

سرهنگ نبی اله قاسمی فرمانده انتظامی دورود اظهار داشت: مأموران انتظامی دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری با هماهنگی مقام قضائی یک دستگاه خودرو وانت را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی ۵ دستگاه کولر گازی و ۷ عدد پنل کولر قاچاق و فاقد مدارک گمرکی کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دورود با بیان اینکه محموله کالای قاچاق از استان‌های جنوبی به سمت پایتخت بارگیری شده بود، اظهارداشت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۴۵۰ میلیون ریال اعلام کردند و متهم تحویل مراجع ذی صلاح شد.

کد خبر 4929571

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان خرم آباد قاچاق ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا کمک به نیازمندان بیرجند ایلام مواسات زلزله ماه مبارك رمضان مأموران در بازرسی از خودرو فرمانده انتظامی مأموران انتظامی دستگیر کردند دستگاه خودرو اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۵۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان