Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام در نشست ستاد بازار استان، مصوب شد تا کشتارگاه ایلام با قید فوریت مرغ مورد نیاز را برای ذخیره‌سازی تحویل پشتیبانی امور دام دهد.

«حیدر نعمتی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست ستاد تنظیم بازار استان ایلام اظهار کرد: تمام تلاش و حمایت‌ها از سوی دولت برای خرید و ذخیره سازی مرغ در کشور و استان انجام شده اما هنوز به تعهدات عمل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اساس پیگیری و توافق قرار بود ۵۰۰ تن گوشت مرغ از مرغداران استان خریداری و ذخیره سازی شود اما تاکنون تنها ۱۶۵ تن خریداری شده است، تصریح کرد: با توجه به این شرایط اکنون نوبت اتحادیه مرغداران و کشتارگاه است که پای کار بیایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان با تاکید بر اینکه باید ذخایر استراتژیک استان همیشه به اندازه مناسب باشد تا با ارسال آنها به بازار موجب تثبیت قیمت شده و شاهد نوسان قیمت در بازار نباشیم، تصریح کرد: اکنون چند وقت است که انتقادها، اعتراضات و نارضایتی‌هایی در بحث قیمت نهاده، عدم خرید مرغ مرغداران و ذخیره‌سازی مرغ در استان وجود دارد که باید آسیب‌شناسی شود.

نعمتی گفت: نامه دامپزشکی مبنای کار توزیع نهاده دامی است و باید پس از راستی‌آزمایی جوجه‌ریزی نامه صادر شود تا حق مرغداران ضایع نشود و اختصاص نهاده موجب سوء استفاده افراد قرار نگیرد.

وی با تاکید بر اینکه لیست شرکت‌های توزیع نهاده دامی باید ارائه شود تا اگر به تعهدات خود عمل نکرده‌اند با آنها برخورد شود، ادامه داد: اتحادیه اسامی شرکت‌هایی که ارز دولتی دریافت و نهاده توزیع نمی‌کنند ظرف یک هفته اعلام کند تا مدارک و مستندات آنها به دستگاه قضا اعلام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ستاد تنظيم بازار ايلام ذخیره سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی گفت: در بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته، بیش از پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی استان مهار و ذخیره‌سازی شد.

عباس سارانی امروز (شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه) درپی بارندگی‌های اخیر در استان، بیان کرد: سد مخزنی رزه درمیان با دو میلیون و ۹۸۰ هزار مترمکعب، سد سیاهو سربیشه با یک میلیون و ۸۰ هزار مترمکعب و سد نهرین طبس با ۶۰۰ هزار مترمکعب بیشترین ورودی روان‌آب‌ها را داشتند.

وی ادامه داد: از پنجشنبه تا کنون، یک میلیون مترمکعب رواناب در سدهای تغذیه مصنوعی شوسف، چهارفرسخ و سید علی شهرستان نهبندان مهار و جمع‌آوری شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: هشت سد مخزنی با ظرفیت ذخیره‌سازی ۷۵ میلیون مترمکعب روان‌آب در استان وجود دارد که از ابتدای این سال آبی تا کنون ۱۸ میلیون و ۷۳۰ هزار مترمکعب روان‌آب در این سدها ذخیره شده است.

وی افزود: اکنون از ظرفیت ۷۵ میلیون مترمکعب سدهای مخزنی استان ۳۰ درصد معادل ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب آبگیری شده است و برای ذخیره‌سازی سیلاب و روان‌آب در سدها مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۳۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری هرمزگان
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • ذخیره‌سازی ۲۵ میلیون مترمکعب آب باران در سدهای بوشهر
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • پشتیبانی از صهیونیست ها از معیارهای دوگانه سیاست غرب است
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم در راسک
  • هرآنچه درباره نسل ششم آیپد ایر می‌دانیم