Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@18:11:32 GMT

قیمت عرضه شده برخی سهام‌ها در بورس چند برابر قیمت اصلی است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۵۸۱۹

قیمت عرضه شده برخی سهام‌ها در بورس چند برابر قیمت اصلی است

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در تذکری خطاب به وزیر اقتصاد گفت:‌ برخی قیمت سهام‌های عرضه شده در بورس چند برابر قیمت اصلی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس  شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 30 اردیبهشت ) در جلسه علنی و در تذکر شفاهی  ضمن تقدیر از اقدامات وزیر بهداشتاظهار داشت: مردم نیزا به معنویت و نشاط دارند که باید برنامه‌ریزی لازم برای حضور آنها در حرم مطهر امام رضا (ع ) و اماکن مقدس و مساجد صورت گیرد که البته این اقدام باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از وزیر اقتصاد خواست به بازار بورس توجه بیشتری داشته باشد.

حاجی‌دلیگانی تصریح کرد: برخی قیمت سهام‌های عرضه شده در بورس چند برابر قیمت اصلی است.

عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس تصریح کرد: ما ‌وقتی شاهد قیمت‌گذاری کمتری در برخی سهام‌ها و واگذاری‌ها در خصوصی‌سازی‌ها بوده‌ایم مشخص نیست چرا قیمت برخی سهام‌ها در بورس در شرایط فعلی چند برابر قیمت اصلی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی وزیر اقتصاد قیمت بورس سهام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، با توجه به درج و برگزاری جلسات معارفه چندین نماد در روزهای پایانی سال گذشته تاکنون عرضه اولیه ای در سال جدید انجام نگرفته است و دلیل این موضوع هم این بود که در روز یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ قادر معصومی خانقاه مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در گفتگو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) از لغو عرضه‌های اولیه تا اطلاع ثانوی خبر داد تا اینکه امروز محمود گودرزی، مدیر عامل شرکت بورس در نشست خبری معاونت نظارت بر بورس‌ها و ناشران و مدیران عامل بورس و فرابورس بیان کرد که به محض اینکه شرایط بازار مهیا و ارزش معاملات معقول باشد، عرضه اولیه ها از سر گرفته می شود, همچنین معصومی خانقاه در گفتگو با نبض بورس اظهار نمودند : احتمال بازگشت عرصه اولیه ها از اردیبهشت یا نهایت اوایل خرداد وجود دارد . ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Izu

دیگر خبرها

  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی