Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@12:57:43 GMT

حمله مجدد سندرز به ترامپ

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۶۲۵۳

سناتور برنی سندرز با انتقاد از سیاست‌های دولت ترامپ تاکید کرد: ما به گزافه گویی، دروغ پردازی و لفاظی بیشتر از سوی کاخ سفید نیازی نداریم، بلکه ما نیازمند یک سیاست ملی هستیم که بر پایه علم باشد. ناطقان:  برنی سندرز، از سناتورهای مستقل آمریکا در یک سری پیام‌های توییتری نوشت: رسوایی حال حاضر این است که ما سیاست ملی بر پایه علم، افزایش آزمایش و تعامل با بحران‌های پیش رو نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عوض، ما رئیس جمهوری داریم که همگان را در جهان بابت این مشکلات سرزنش می‌کند، الا خودش را.

او ادامه داد: پیش از این بحران، نیمی از مردم ما فقط با دریافت هر ماه حقوقشان امورات می‌گذراندند. ده‌ها میلیون تن از هیچ نوع بیمه سلامتی برخوردار نیستند. حدود 40 میلیون تن در فقر به سر می‌بردند. 500 هزار تن کارتن خواب بودند. نمی‌توانیم "به آن وضعیت عادی بازگردیم." ما باید رو به جلو حرکت کنیم و اقتصادی را به وجود آوریم که به نفع همه باشد.

سندرز درباره احتمال ساخت واکسن کرونا هم نوشت: بیایید امیدوار باشیم که بعد از آزمایش‌های بالینی، اثرگذاری چنین واکسنی تایید شود. اگر اینطور باشد، دولت واشنگتن باید برای یک قیمت منصفانه با شرکت تولیدکننده وارد گفت‌وگو شود و بعد این واکسن را به طور رایگان میان آمریکایی‌ها توزیع کند. هیچکس نباید به دلیل اینکه پول ندارد که یک واکسن نجات دهنده را تهیه کند، بمیرد یا بیمار شود.

این سناتور که به تازگی از رقابت انتخاباتی 2020 آمریکا کنار کشیده است، افزود: بله. ما می‌توانیم و اقتصاد را بازگشایی خواهیم کرد اما این کار باید با حفظ ایمنی انجام شود. ما به گزافه گویی، دروغ پردازی و لفاظی بیشتر از سوی کاخ سفید نیازی نداریم. ما نیازی نداریم که 50 ایالت آمریکا در مسیرهای متفاوت حرکت کنند. ما به یک سیاست ملی نیاز داریم که بر پایه علم باشد.

سندرز تاکید کرد: اگر موردی باشد که امید داشته باشم ما از این تجربه دردناک بیاموزیم، شاید این باشد که اقتصاد و دولتی را به وجود آوریم که به نفع همگان کار کند، نه فقط تعداد معدود و ثروتمند از حامیان مالی کمپین‌های انتخاباتی.
منبع: تابناک برچسب ها: حمله ، مجدد ، ترامپ ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حمله مجدد ترامپ ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، سناتور ایالت ورمونت آمریکا گفت: اسرائیل سعی می کند تظاهرات ضدجنگ در غزه را به یهودی ستیزی نسبت دهد.

«برنی سندرز» سناتور آمریکایی خطاب به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وقتی که ۳۴ هزار زن و کودک در غزه کشته شده اند، تظاهرات در دانشگاه های آمریکا یهودی ستیزی نیست.

سندرز خطاب به نتانیاهو اعلام کرد: نه آقای نتانیاهو. یادآوری اینکه در مدت کمی بیش از شش ماه، دولت افراطی شما ۳۴ هزار فلسطینی را کشته و بیش از ۷۷ هزارنفر زخمی کرده که ۷۰ درصد آنها را زنان و کودکان هستند، این یهودی ستیزی یا طرفداری از حماس نیست.

سندرز یادآور شد که نتانیاهو نمی تواند به بهانه یهودستیزی حواس مردم را از جنگ غیراخلاقی در غزه منحرف کند.

نتانیاهو دیروز در واکنش به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنگ در غزه، دانشجویان معترض را اوباش نامیده بود.

کد خبر 6089164

دیگر خبرها

  • یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • سندرز: یادآوری جنایت های غزه یهودی ستیزی نیست
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو: ۳۴ هزار نفر را در غزه کشته‌اید
  • پاسخ تُند سندرز به نتانیاهو
  • سندرز به نتانیاهو: گفتن کشتار ۳۴۰۰۰ فلسطینی، یهودستیزی نیست
  • «وعده صادق» از بزرگ‌ترین موفقیت‌های نظامی تاریخ معاصر ایران بود/ ایران چگونه نتانیاهو را کیش‌ومات کرد/ چرا آمریکا پشت اسرائیل را خالی کرد؟
  • بورل: درباره گسترش تحریم‌های موجود علیه ایران اتفاق نظر وجود دارد / تحریم‌ها به تنهایی نمی‌توانند خطر گسترش تنش‌ها را برطرف کنند؛ باید جایی برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • بورل: ایران و کره شمالی، کشورهایی هستند که بیشترین تحریم‌ها علیه آن‌ها اعمال شده است
  • سندرز: کمک‌های آمریکا به اسراییل باید مشمول اصلاحیه شود