Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@10:52:32 GMT

جهش تولید با حذف برخی قوانین امکان پذیر است

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۶۲۹۹

جهش تولید با حذف برخی قوانین امکان پذیر است

منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم باید برخی قوانین را یه نفع مردم بردارد، اینگونه جهش تولید هم ایجاد خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سمیه رفیعی، منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نشست خبری " اولویت‌های مجلس یازدهم" که به همت بسیج دانشجویی در لانه جاسوسی سابق امریکا و دفتر سفیر سابق این کشور برگزار شد، با اشاره به برخی مسائل و مشکلات کشور گفت: یکی از مسائلی که موجب ایجاد این مسائل شده این است که نمی دانیم باید چه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنده اعتقاد دارم خیلی از مسائل کشور یا تکیه بر توان و ظرفیت  داخلی و به کمک نیروهای جوان و نخبه کشور حل می شود.

رفیعی با اشاره به مشکلات اقتصادی تصریح کرد: در حوزه مسائل اقتصادی چطور است که برای خرید یک کالای کوچک یا مواد غذایی باید مالیات بدهیم ولی در از مسکن‌های خالی و مشاغل پردرآمد و.... مالیاتی گرفته نمی شود. اگر بحث مالیات حل شود، بسیاری از مسائل اقتصادی هم رفع خواهد شد.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: متاسفانه یک عده در کشور هستند که می توانند خیلی از مسائل را یه نفع خودشان تمام کنند، درد ما این است یک جوان برای ازدواج با مشکلات بسیاری مواجه است ولی از آن سو یک نفر در یکی از نقاط تهران هزار و ۵۰۰ واحد خالی دارد و مالیاتی هم از او گرفته نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مجلس بازدهم‌ باید این مسائل را ریشه ای پیگیری کند، اظهار داشت: یکی از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد بحث شرکت های دانش بنیان است و باید نگاه ویژه ای به این شرکت های دانش بنیان داشته باشیم.
رفیعی در ادامه با اشاره به سردرگمی‌هایی که برخی قوانین برای مردم ایجاد کرده، گفت: باید قوانین به گونه ای تصویب شود که از سردرگمی هایی که وجود دارد جلوگیری شود.

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم به بحث نقدینگی بالا در کشور هم اشاره کرد و گفت: در مجلس یازدهم باید برای بحث نقدینگی هم یک فکر اساسی کنیم.

وی در ادامه با انتقاد از بی توجهی به توان داخلی تصریح کرد: مثلا مرغ خوراکی یک کالای مونتاژی است و از خوراک گرفته تا واکسن و ... را باید وارد کنیم، چرت در برنامه‌های اقتصادی فکری برای ظرفیت های داخلی نداشتیم، چرا حواسمان به استعدادهای منطقه ای نیست؟

رفیعی همچنین به بحث ازدیاد قانون، هم اشاره کرد و افزود:مجلس یازدهم نیاز است برخی قوانین را یه نفع مردم بردارد، اینگونه جهش تولید هم ایجاد خواهد شد.‌مجلس باید یه بعد نظارتی بیشتر توجه کند..

وی تاکید کرد:در بحث مناطق آزاد هم مشکلات زیادی وجود دارد که در مجلس یازدهم باید برای آن چاره اندیشی شود.

رفیعی همچنین گفت: نظام بودجه‌ای کشور بیمار است و تا زمانی که این بودجه ریزی زیر نظر یک قوه باشد اوضاع همین است. باید در نظام بودجه ریزی یه آمایش سرزمین توجه شود.

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: منتخب مردم تهران مجلس یازدهم برخی قوانین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با طرح افزایش تعداد نمایندگان مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نشست علنی امروز _یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها در دستور کار صحن علنی قرار گرفت و نتوانست رای لازم را کسب کند.

کد خبر 748696

دیگر خبرها

  • کتاب «تعالیم اسلام» به قلم علامه طباطبایی به چاپ یازدهم رسید
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • قالیباف: اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشاست
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • مالیات بر سوداگری برای کند کردن تیغ سوداگران است/گام بلند مجلس برای هزینه دار کردن فعالیت های سوداگرانه و دلالی