Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگار ایرنا روز سه شنبه کسب اطلاع کرد که  حجت الاسلام و المسلمین "نعمت الله لطفی نیاسر" در نخستین نشست علمی بررسی عملکرد حوزه در مقابله با رژیم صهیونیستی در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی قم، با انتقاد از سخن رئیس جمهور مبنی بر اینکه کرونا تا ۲۴ ماه بین ما خواهد بود، مدعی شد: شاید بخواهند این سه ماه را ادامه دهند تا ببینند اوضاع و احوال چه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفی نیاسر با ذکر این که کرونا به فریاد خیلی ها رسید، بیان داشت: با تعطیل شدن نمازهای جمعه و جماعت دهن ها بسته شد، و از انتقادهای سازنده و حرف هایی که باید زده شود، هیچ خبری نیست.

پدر شهید لطفی نیاسر همچنین با اشاره به برگزار نشدن راهپیمایی روز قدس گفت: قدس را هم برخی از این آقایان نمی خواهند و نه تنها امروز، بلکه در این ۷۲ سال و چند روز با قدس مخالف بودند.

وی با بیان اینکه امروز همه چیز تعطیل است و هر کس به سلیقه خودش برای دین نسخه ای می پیچد گفت: ببینید! چه بلایی سر ماه رمضان آوردند، این از روز قدس، با عید فطر هم معلوم نیست چه می خواهند بکنند.

لطفی نیاسر ادامه داد: من فکر می کردم لااقل صحن ها را باز می کنند، حقیر از کسانی بودم که از لحظه ای که کرونا پیدا شد به برخی ها پیغام دادم که حرم ها را تعطیل کنید تا جایگاه قتل عام مردم نشود، ولی الان که از کرونا خبری نیست چرا حرم ها را باز نمی کنند؟

وی بدون نامبردن از کسی یا ذکر جزییات بیشتر مدعی شدکه "همه امور دینی تعطیل شده و دین هم یعنی نماز و روزه، اما آن دو مرجع قلابی می گویند که برای کرونا می شود، روزه نگرفت".

لطفی نیاسر در ادامه انتقاداتش به وضعیت کرونایی کشور، بیان کرد: حوزه باید برای خودش فکری بکند، مدیر حوزه و سخنگوی حوزه که حرفی که باب طبع امام باشد، بزند، چه کسی است؟/

برچسب‌ها حوزه علميه قم قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه قم قدس حوزه علميه قم قدس لطفی نیاسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته هدیه اینترنت ۳۰ گیگا بایتی دولت به معلمان+ جزئیات

 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای معلمان عزیزی که از طریق شاد با دانش‌آموزان در ارتباط هستند، یک بسته هدیه اینترنت در نظر گرفته‌ایم و تا سقف ۳۰ گیگابایت می‌توانند رایگان استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عیسی زارع‌پور امروز_ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در حاشیه جلسه هیئت وزیران و در جمع خبرنگاران با تبریک روز معلم گفت: برای معلمان عزیزی که از طریق شاد با دانش‌آموزان در ارتباط هستند یک بسته هدیه اینترنت در نظر گرفتیم و تا سقف ۳۰ گیگابایت می‌توانند رایگان استفاده کنند.

وی افزود: این بسته به صورت اتوماتیک برای کسانی که در شاد هستند، فعال می‌شود و نیازی به ثبت‌نام ندارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با بیان اینکه پایگاه پرتاب جدیدی که در جنوب کشور در حال ساخت است، در همین دولت کلید خورد، اظهار کرد: امیدواریم امسال بتوانیم فاز اول آن را به اتمام برسانیم و اولین پرتاب را تا پایان سال از پایگاه فضایی جدید انجام دهیم که پایگاه بسیار راهبردی و استراتژیکی در حوزه صنعت فضایی کشور خواهد بود.

زارع‌پور گفت: پایگاه پرتاب فضایی چابهار، بسیار پایگاه استراتژیک و راهبردی در حوزه صنعت فضایی کشور خواهد بود.

کد خبر 749655

دیگر خبرها

  • تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • بسته هدیه اینترنت ۳۰ گیگا بایتی دولت به معلمان+ جزئیات
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند