Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@11:31:16 GMT

گوگل قیمت گوشی‌های پیکسل ۴a و پیکسل ۵ را فاش کرد!

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۶۵۴۷

گوگل قیمت گوشی‌های پیکسل ۴a و پیکسل ۵ را فاش کرد!

بعد از دو نسل موفق، ظاهرا گوگل راه خود را در ساخت تلفن‌های هوشمند پیکسل گم کرده است. پیکسل 3a با قیمت مناسب، یکی از بهترین‌های خط تولید گوگل بود. اما هنگامی که صحبت پیکسل ۴ به میان آمد، همه چیز خراب شد.

البته، گوگل شرکتی نیست که سریع از میدان جا بزند و ظاهراً می‌خواهد امسال همه کار‌ها را به درستی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که ادعا می‌کنند قیمت پیکسل 4a ارزان‌تر از برچسب قیمت ۳۹۹ دلاری است که پیشتر شایعه آن در فضای مجازی پخش شده بود. اکنون خود گوگل نیز به این مسئله دامن زده است.

قیمت دو دستگاه جدید از خانواده پیکسل

به تازگی یکی از کاربران فضای مجازی، تصویری از یکی از نظرسنجی‌های گوگل را منتشر کرده است. این نظرسنجی به ما نشان می‌دهد که قیمت پیکسل 4a از ۳۴۹ دلار آغاز شده و قیمت مدل پرمیم پیکسل ۵ در بهترین پیکربندی خود ۶۹۹ دلار خواهد بود.

اگرچه در این نظرسنجی به طور مستقیم نام این دو گوشی ذکر نشده، اما در مورد یک گوشی با بدنه پلاستیکی و جک هدفون ۳.۵ میلی متری و یک تلفن هوشمند رده بالا با دوربین خیلی خوب، مقاومت در برابر آب و شارژ بی‌سیم صحبت شده است.

بررسی فروش و محبوبیت تلفن‌های هوشمند گوگل

ظاهراً گوگل در تلاش است تا مشخص کند که کدام یک از کاربران این گوشی را بیشتر ترجیح می‌دهند. در حالی که موفق بودن پیکسل ۴ نسبت به پیکسل ۵ در فروش می‌تواند امری نگران‌کننده برای گوگل باشد، قابل درک است که این شرکت فروش کلی خود را در اولویت قرار دهد.

به نظر می‌رسد گوشی پیکسل 4a دارای قیمتی در حدود ۳۴۹ دلار برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی باشد. از سوی دیگر قیمت گوشی آیفون SE برای مدل ۶۴ گیگابایتی از ۳۹۹ دلار شروع می‌شود. با این حال، گزارشی که اخیرا منتشر شده ادعا می‌کند که اپل برای افزایش فروش، قیمت آیفون SE را بیشتر از قبل کاهش خواهد داد. درست است که نمی‌توان به طور قطعی گفت این نظرسنجی در حال بررسی قیمت این دو دستگاه است، اما نزدیک‌ترین اطلاعاتی است که در این باره در دست داریم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت گوشی گوگل گوشی پیکسل پیکسل 3a پیکسل 4a پیکسل 5 قیمت موبایل پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد

عربستان احتمالاً قیمت رسمی فروش تمام درجات نفتی خود به آسیا را در ماه ژوئن تا بالاترین رقم طی ۵ ماه گذشته افزایش می‌دهد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، عربستان به عنوان بزرگ‌ترین صادر کننده نفت دنیا احتمالاً قیمت رسمی فروش تمام درجات نفتی خود به آسیا را در ماه ژوئن تا بالاترین رقم طی 5 ماه گذشته افزایش می‌دهد. قیمت رسمی فروش نست سبک عرب احتمالاً 70 تا 90 سنت افزایش یافته و به 3 دلار در هر بشکه  بالاتر از شاخص عمان/دبی می‌رسد که بالاترین رقم از ماه ژانویه است.
اکثر تحلیلگران رویترز انتظار دارند قیمت رسمی فروش نفت متوسط و نفت سنگین عرب هم به خاطر کمبود عرضه در بحبوحه کاهش تولید اوپک پلاس افزایش یابد.

آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شداحتمال افزایش قیمت نفت خام عربستان برای بازار آسیا

شرکت ملی نفت ابوظبی (ادنوک) فرآوری نفت خام «آپر زاکوم» را در پالایشگاه نوسازی شده روایس آغاز کرده و صادرات درجات متوسط ترش نفت را کاهش داده است.
تغییر در مواد خام اولیه پالایشگاه ادنوک باعث شده صادرات نفت خام موربان در آوریل به رکورد 1.65 میلیون بشکه در روز برسد که قیمت نفت خام ترش سبک را پایین آورده است.
عرضه بالای نفت خام سبک و حاشیه‌های پایین سوددهی نفتا احتمالاً افزایش قیمت نفت فوق سبک عرب را بین 30 تا 50 سنت در ماه ژوئن نگه می‌دارد. قیمت‌های رسمی فروش نفت عربستان معمولاً پنجم هر ماه منتشر شده و قیمت گذاری نفت ایران، کویت و عراق را مشخص می‌کند، یعنی حدود 9 میلیون بشکه در روز فروش نفت به آسیا را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
شرکت نفت آرامکوی عربستان قیمت‌ نفت را بر اساس توصیه مشتریان و پس از محاسبه تغییر ارزش نفت خود طی ماه‌های گذشته، بر اساس سوددهی و قیمت محصولات تعیین می‌کند.
انتهای پیام/59

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی امروز 12 اردیبهشت 1403
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)