Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@05:25:30 GMT

۶۲ نفر دیگر از مبتلایان کرونا در ایران جان باختند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۶۵۸۸

۶۲ نفر دیگر از مبتلایان کرونا در ایران جان باختند

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۳۰ اردیبهشت) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی دو هزار و ۱۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که از بین مبتلایان جدید، ۴۲۴ مورد بستری و هزار و ۶۸۷  مورد سرپایی هستند و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به  ۱۲۴ هزار و ۶۰۳ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: روند نزولی فوت ناشی از بیماری کووید-۱۹ ادامه دارد و در طول ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ بیمار دیگر مبتلا به کووید-۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و از زمان شیوع این بیماری در کشور تاکنون ۷ هزار و ۱۱۹ نفر جان خود را از دست داده اند.

جهانپور بیان کرد: بر اساس این گزارش ها تاکنون ۹۷ هزار و ۱۷۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده اند. ۲۶۹۸ نفر از این بیماران نیز در وضعیت شدید این بیماری و به نوعی بحرانی تحت مراقبت قرار دارند که امیدواریم شفا پیدا کنند.

وی گفت: تاکنون ۷۱۶ هزار و ۱۷۶ آزمایش آزمایش تشخیص کووید- ۱۹ در ۱۲۶ آزمایشگاه کشور انجام شده است.

در ۱۰ استان مورد فوتی نداشتیم در شش  استان فقط یک مورد فوتی داشتیم فعلا فقط استان خوزستان در وضعیت قرمز است. با رعایت اصول بهداشتی توسط مردم و شناسایی زودهنگام و اقدامات مداخله ای شواهد این مدعاست که وضعیت پایداری را در کشور داریم تداوم این وضعیت نیازمند رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از سفرهای غیر ضروری است و ترددهای غیر ضرور در این روزها را به امید خدا نخواهیم داشت.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مبتلا به کووید ۱۹ در کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۶۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاندو‌ها در برابر تراکتور باختند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ در مرحله یک هشتم جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز تراکتور و ذوب آهن در ورزشگاه یادگار امام تبریز به دیدار هم رفتند، که این بازی پس از تساوی یک_یک در جریان ۱۲۰ دقیقه به پنالتی کشیده شد.
در ضربات پنالتی سرخ‌پوشان تبریزی با برتری ۳ بر یک مقابل ذوب آهن به مرحله بعدی صعود کرد.

دیگر خبرها

  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • پشیمانم!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ۷میلیون ایرانی مبتلا به دیابت؛ زخم‌های دیابت، از سرطان کشنده‌تر است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • گاندو‌ها در برابر تراکتور باختند
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد