Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@08:27:19 GMT

معتادان متجاهر در سطح لرستان جمع‌آوري مي‌شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۶۸۸۸

معتادان متجاهر در سطح لرستان جمع‌آوري مي‌شوند

خبرگزاری آریا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: با همکاری سپاه حضرت ابالفضل (ع) و ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر معتادان متجاهر در سطح استان جمع‌آوری و در کمپ ماده 16 تا بازیابی سلامت، بازپروری می‌شوند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، محمود ثمینی در بازدید از کمپ ماده 16 که امروز بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به تفاهمی که ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر و مجموعه سپاه پاسداران مبنی بر آمادگی سپاه برای جمع‌آوری بخشی از معتادین متجاهر و انجام مراحل بعدی تقبل کرده است این موضوع در استان لرستان در کمپ ماده 16 واقع در مجموعه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) انجام می‌پذیرد که امروز از روند آماده‌سازی این مرکز بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص روند آماده‌سازی این کمپ تصریح کرد: این مرکز در بخشی از پادگان شهید بهشتی لرستان واقع شده و راه‌های دسترسی به آن با پیگیری‌های لازم برقرار شده است.
معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: تعداد سه سالن این کمپ با تجهیزات لازم، تقریباً آماده بهره‌برداری است و برای مسئله احراز سلامت قبل از آنکه به کمپ اصلی ماده 16 که تحت نظر بهزیستی است منتقل شوند به مدت دو هفته در اینجا نگهداری می‌شوند و با همکاری بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی کنترل‌های لازم و تست‌های ضروری در مدت 14 روز از آنان انجام می‌شود و بخشی از این افراد پس از احراز سلامت به کمپ ماده 16 که تحت نظارت بهزیستی است متناسب با ظرفیت موجود منتقل می‌شوند.
ثمینی اضافه کرد: ما پیگیر آن هستیم که به‌زودی سایر قسمت‌های کمپ ماده 16 شهید بهشتی که در مرحله اول 200 نفر ظرفیت پذیرش دارد را توسعه داده و به ظرفیت نگهداری 400 نفر معتاد متجاهر برسانیم.
وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز بیان کرد: در راه‌اندازی این مجموعه نواقصی وجود دارد که سپاه لازم است پیگیری کند و ما هم از طریق ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم تا اعتبار لازم جذب شود و بتوانیم در آینده نزدیک این مرکز را فعال و آماده پذیرش کنیم.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان ابراز امیدواری کرد: برای حفظ سلامت عمومی در سطح استان با راه‌اندازی این مرکز با توجه به ظرفیت موجود، معتادان متجاهر را جمع‌آوری کرده و مراقبت‌های بعدی را تا بازیابی کامل سلامت اعمال کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معتادان متجاهر مبارزه با مواد مخدر کمپ ماده 16

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟

فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: طبق قانون، معلمان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون باید یک سال در دانشگاه فرهنگیان دوره‌های مهارتی معلم و آموزش‌های لازم را دیده و  امتحان بدهند.

وی با بیان این که معلمان ماده ۲۸ پس از قبولی در امتحانات دانشگاه فرهنگیان به استخدام وزارت آموزش و پرورش در می‌آیند؛ افزود: امسال به دلیل کمبود معلم متاسفانه قبول شدگان آزمون استخدامی بدون آموزش‌های لازم به کلاس‌های درس رفتند. البته این معلمان حین خدمت آموزش‌های لازم را می‌بییند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که دانشجو‌معلمان فارغ التحصیل نیز رتبه بندی می‌شوند؛ افزود: سامانه رتبه بندی برای دانشجو معلمان فارغ‌التحصیل باز شده و آن‌ها در حاضر حاضر مدارک مورد نیاز را  در سامانه ثبت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • کاهش کودکان کار در پایتخت 
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود /کارتن خواب‌ها چهره شهر را نا زیبا می‌کنند
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • جمع‌آوری ۲۷۶ معتاد متجاهر در کردستان