Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با عید سعید فطر، عملیات عمرانی ۴ پروژه بزرگ ترافیکی تبریز آغاز می‌شود که هدف‌گذاری این پروژه‌ها، حداکثر استفاده از فصل کاری در تبریز است تا هرچه زودتر به بهره برداری برسد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، عملیات عمرانی 4 پروژه بزرگ ترافیکی تبریز در آستانه عید فطر آغاز می‌شود که تاثیر قابل توجهی در رفع گره‌های ترافیکی موجود در شهر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، کلنگ زنی تقاطع سه راهی ارتش با اعتبار 380 میلیارد ریال بزرگترین و مهترین پروژه شهری تبریز است که در آستانه عید فطر فردا کلنگ زنی می‌شود.

کلنگ زنی و عملیات عمرانی اتوبان پاسداران به کوی نصر هم با اعتبار اولیه 100 میلیارد ریال فردا آغاز خواهد شد.

پل اتصال پارکینگ تفرجگاه عون بن علی به اتوبان پاسداران از سوی میدان شهید فهمیده و احداث لوپ خروجی ضلع جنوبی اتوبان پاسداران به کوی ولی امر هم به ترتیب با 47 میلیارد ریال و 10 میلیارد ریال دو پروژه مهم شهری در آستانه عید سعید فطر است.

95 پروژه شهری اردبیل با 180 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید«مترو» ‌اولویت‌دارترین پروژه شهری در تبریز است‌10 پروژه شهری در گرگان به بهره‌برداری رسید

به گزارش تسنیم، هدف‌گذاری این پروژه‌ها، حداکثر استفاده از فصل کاری در تبریز است تا هرچه زودتر به بهره برداری برسد که با افتتاح به‌هنگام و سریع این پروژه‌ها بخش زیادی از گره‌های ترافیکی کمربندی آزادی و اتوبان پاسداران رفع شده و تردد در این دو معبر مهم شهری در تبریز تسهیل می‌شود.

انتهای پیام/111/ ت

R7887/P/S6,47/CT1 واژه های کاربردی مرتبط آذربایجان شرقی طرح ترافیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی طرح ترافیک آذربایجان شرقی طرح ترافیک اتوبان پاسداران بهره برداری عملیات عمرانی آستانه عید میلیارد ریال پروژه شهری عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله‌ها در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه‌ها قرار گرفت.

پروژه‌های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت ها است و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه‌های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

کد خبر 6088684

دیگر خبرها

  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • روکش آسفالت و خط‌کشی ترافیکی خیابان سلمان انجام شد + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود