Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@09:51:14 GMT

برای بازگشایی مرز سلماس تلاش شود

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۷۱۸۹

برای بازگشایی مرز سلماس تلاش شود

ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار سلماس گفت: در راستای اتمام طرح های نیمه تمام شهرستان تلاش شود.

مرتضی اصغری امروز ۳۰ اردیبهشت در مراسم اعطای اعتبارنامه نماینده منتخب مردم این شهرستان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مردم روزه دار گفت : نظام سیاسی کشور ایران متفاوت ترین نظام در بین کشور های دنیا است چرا که از دوبال جمهوریت و اسلامیت بهره می برد و پس از رهبری امام خمینی، با هدایت و رهبری مدبرانه و هوشیارانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای به مسیر خود تا اعتلای ایران اسلامی ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصفری بابیان اینکه در جمهوری اسلامی ایران مقبولیت در کنار مشروعیت آمده است و بر نظر و انتخاب مردم در آینده کشور ارزش و اهمیت داده شده که نمود بارز آن برگزاری انتخابات است، افزود:  تا کنون ۳۷بار انتخابات برگزار شده و مردم تعیین کرده اند که زمام امور کشور در قسمت های مختلف در اختبار چه کسانی باشد

وی افزود: تمام مراحل برگزاری انتخابات با حمایت و تلاش همه مسئولین و دستگاه های ذی صلاح در فضایی ارام و بدون حاشیه انجام شد و با ۳۵ کاندیدای ثبت نامی و ۱۲ کاندیدای تایید شده، انتخابات سلماس در ۱۳۶ شعبه اخذ رای برگزار شد.

فرماندار سلماس افزود: مردم سلماس با انداختن ۷۷۶۹۰ رای به صندوقهای رای، توانستند رتبه سوم استان در بین ۱۷شهرستان آذربایجان غربی را در امر مشارکت در انتخابات به خود اختصاص دهند.

اصغری تصریح کرد: به حمدالله  مردم شهرستان انتخابی اصلح کردند و اکنون منتخب مردم سلماس از هر نظر برای مردممان نام آشناست و قطعا با تلاش و پشتکار نمایتده منتخب شهرستان شاهد رشد و توسعه روزافزون شهرستان در عرصه های مختلف خواهیم بود. 

اصغری بیان کرد: بحث پتانسیل مرز سلماس و گشایش آن همواره مطالبه به حق مردم است و اقدامات خوبی برای تحقق آن انجام شده اما همچنان باید تلاشمان را برای جلب رضایت کشور ترکیه بکار گیریم تا سلماس از ظرفیت مرزی خود بهره ببرد.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی سلماس پتانسیل دیگر شهرستان است که تاکنون بیش از ۱۰میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی برای آن هزینه شده است و اکنون در مراحل نهایی نقشه کشی و تحویل نقشه ساختمان گمرک هستیم.

فرماندار سلماس اظهار کرد: بحث بیمارستان نیمه کاره سلماس، طرح نیمه کاره فاضلاب شهری سلماس و طرح هادی و گازرسانی و... از جمله طرح های نیمه تمام شهرستان است که امیدواریم با حمایت های نماینده جدید سلماس در جهت تکمیل پروژه های نیمه تماممان گام برداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.

وی گفت: موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.

وی ادامه داد: اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

دیگر خبرها

  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • وحیدی: مرحله دوم انتخابات ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است