Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@02:12:40 GMT

۹۴درصد البرزی‌ها کارت هوشمند ملی دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۷۲۸۹

۹۴درصد البرزی‌ها کارت هوشمند ملی دریافت کردند

محمد علی رفیع پور روز سه شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:  حدود ۶ درصد از مردم این استان فاقد کارت هوشمند ملی هستند که باید هرچه سریع تر اقدام کنند.

اکنون کارت های ملی قدیمی هیچگونه کاربرد قانونی نداشته و دارندگان آنها دراسرع وقت باید برای دریافت کارت  هوشمندملی اقدام کنند.
 متقاضیان کارت  هوشمند ملی می توانند به صورت اینترنتی پیش ثبت نام خود را انجام داده و پس از اخذ نوبت در مهلت مقرر به دفاتر صدور کارت ملی هوشمند مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 کارت ملی هوشمند به عنوان مقدمه ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی، می تواند موجب توزیع عادلانه فرصت ها، کاهش بسیاری از هزینه های دولت، مردم و بنگاه ها شود.

وی افزود: باتوجه به سیاست های عمومی مبنی بردولت الکترونیک، سازمان ثبت احوال کشور با بهره گیری از تمام توان عملیاتی خود زمینه را برای صدورکارت های هوشمند برای افراد مشمول فراهم کرده است.
کارت های مذکور زمینه تجمیع کارت های موجود را فراهم کرده و این مهم مورد تاکید مسئولان مربوطه از جمله وزیر ارتباطات وفن آوری اطلاعات قرار گرفته است.
مدیرکل ثبت احوال استان البرز یادآور شد که سازمان ثبت احوال کشور به عنوان مرجع امور هویتی کشور، در نظر دارد تا طی یک طرح برنامه ریزی شده، کارت های ملی هوشمند را جایگزین کارت های ملی فعلی کند.
وی تاکید کرد: کارت ملی هوشمند به عنوان مقدمه ای برای ورود به جامعه اطلاعاتی، می تواند موجب توزیع عادلانه فرصت ها، کاهش بسیاری از هزینه های دولت، مردم و بنگاه ها شود.
رفیع پور افزود: با پیاده سازی طرح کارت هوشمند ملی، این امکان فراهم می شود که خدمات به روشی ساده، سریع و با کیفیت بالاتر به مردم ارائه شود.
اکنون در استان البرز حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر واجد شرایط کارت هوشمند ملی هستند.

برچسب‌ها سازمان ثبت احوال كشور البرز كارت هوشمند ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ثبت احوال كشور البرز كارت هوشمند ملی سازمان ثبت احوال كشور البرز كارت هوشمند ملی کارت هوشمند ملی هوشمند هوشمند ملی ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پیکر شهیدان دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» شناسایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، امیرحسین دانش‌کهن امروز _سه‌شنبه دهم اردیبهشت_ با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا اظهار کرد: پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» پس از سال ها دوری از وطن، تفحص، شناسایی و با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی پیکر مطهر به خانواده معظم شهید اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» روز جمعه چهاردهم اردیبهشت پس از اقامه نماز جمعه مهرشهر از مصلی مهرشهر تشییع و در گلزار شهدای امام زاده طاهر (ع) به خاک سپرده خواهد شد و شهید «جهانگیر بیات» روز شنبه پانزدهم اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) از ساعت ۱۰:۰۰ از میدان نماز ماهدشت تشییع و در گلزار شهدای بی بی سکینه به خاک سپرده خواهد شد.

شهید «جهانگیر بیات» متولد یکم مهرماه سال ۱۳۴۲، بیست و یکم بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و شهید «محمدرضا غضبان احمدی» متولد چهارم اردیبهشت سال ۱۳۴۳، یکم مهر سال ۱۳۵۹ در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمدند و سال‌ها پیکر مطهرشان جاویدالاثر بود.

کد خبر 749344

دیگر خبرها

  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • هویت دو شهید البرزی شناسایی شد
  • مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت