Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال رم علاقه‌مند است تا به فوتبالش در این باشگاه ایتالیایی ادامه دهد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هنریک مخیتاریان که تابستان گذشته با قرارداد قرضی یکساله به ارزش سه میلیون یورو از آرسنال به رم پیوست، تمایل دارد فوتبالش را در جمع جالوروسی ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک ارمنستانی  با وجود مصدومیت‌هایی که در رم داشته، در فصل جاری در 13 بازی سری A آمار 6 گل‌زده و 3 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

مخیتاریان 31 ساله در گفت‌وگو با برنامه «یک روز با ...» که اسپانسر آن سفارت ایتالیا در ارمنستان است، گفت: از روز اولی که به رم آمدم، حس خیلی خوبی در این باشگاه و از بودن در این شهر دارم و البته که خوشایند خواهد بود اگر در این تیم بمانم. هدف اصلی ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست و دیگر اهداف‌مان هم کسب پیروزی و جام‌های قهرمانی است.

وی افزود: برخی از مردم سری A ایتالیا را دستکم می‌گیرند، اما بازی در این لیگ هیجان‌انگیز است. لیگ ایتالیا بهتر و بهتر می‌شود و بازیکنانی که سال گذشته به این لیگ آمدند، خود گویای همه چیز است.

آرسنال جانشین اوزیل را شناسایی کرد

هافبک ارمنستانی رم در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: من زمان زیادی تا پایان دوران فوتبالم در پیش ندارم، اما مطمئن هستم که برای دستاوردهای بیشتر تمام تلاشم را خواهم کرد چون در زمان بازنشستگی همه به این موضوع توجه می‌کنند که برای باشگاه چه کارهایی کرده‌اید و چه جام‌های به دست آورده‌اید.

مخیتاریان تصریح کرد: خیلی مهم است که با کسب جام‌های قهرمانی و یا کاری خوب برای باشگاه، اثری مثبت از خود بگذارید. من همیشه رویای بازی در بهترین لیگ‌های اروپایی و بهترین تیم‌های اروپایی را داشته‌ام که رویایم تحقق یافت. من استعدادم را با سختکوشی ترکیب کردم که این همیشه کار آسانی نیست، اما گاهی اوقات باید از خودگذشتگی کرد.

مخیتاریان سابقه بازی در تیم‌هایی همچون شاختار دونتسک، بوروسیا دورتموند، منچستریونایتد و آرسنال را دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری A رم آرسنال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری A رم آرسنال سری A رم آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود

سرمربی رئال مادرید پس از تساوی تیمش مقابل بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از شاگردانش تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در تقابل با بایرن مونیخ در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی 2-2 در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا دست یافتند، پس از این بازی گفت: تعهد تیم شگفت‌انگیز بود، به خصوص در مقطع پایانی بازی که بازیکنان ما سعی کردند به تساوی برسند. بایرن بهترین عملکرد خود را نشان داد و ما فقط در مقطع‌هایی از بازی خوب بودیم. بهترین لحظه بازی برای ما زمانی بود که گل خوردیم. ما توپ و میدان زیادی در اختیار داشتیم، اما آنها به دنبال راهی برای خروج از بن‌بست بودند و موفق به ثمر رساندن دو گل شدتد. این یک نتیجه خوب است و به ما برای بازی برگشت اعتماد به نفس می‌دهد. با این نتیجه تساوی هر اتفاقی در بازی برگشت ممکن است، رخ دهد چون بایرن بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد.  

وی افزود: این تقابل همچنان همان تقابلی است که دیروز بود. کارهایی که بایرن کرد، شگفت‌زده‌مان نکرد چون آنها بازیکنان بسیار باکیفیتی در ترکیب‌شان دارند که می‌توانند به حریف‌شان ضربه بزنند. متأسفانه آنها در زمانی دروازه ما را گشودند که ما در بهترین فرم و شکل خود بودیم. پس از آن با تلاش و مشارکتی که بازیکنان تعویضی ما داشتند، ما موفق شدیم نتیجه را به تساوی بکشانیم.

سرمربی رئال مادرید تصریح کرد: ما در حالی به این نقطه از فصل رسیده‌ایم که حالا شانس زیادی برای بازی در فینالی دیگر را داریم. وقتی صاحب توپ هستیم باید خوب حمله کنیم و وقتی توپ را در اختیار نداریم باید خوب دفاع کنیم. ما سعی می‌کنیم اینطور عمل کنیم چون در جریان بازی همیشه مالکیت توپ را در اختیار نداریم. بیایید امیدوار باشیم که در بازی برگشت اینطور عمل کنیم. بازی برگشت در برنابئو دشوار خواهد بود چون ما مقایل تیمی فوق‌العاده بازی می‌کنیم و شانس هر دو تیم برای صعود به فینال کاملاً برابر است، اما هواداران در بازی برگشت قطعاً به ما کمک خواهند کرد.

وی همچنین در تمجید از بال برزیلی‌اش که در این بازی هر دو گل رئال مادرید را به ثمر رساند، اظهار داشت: وینیسیوس می‌تواند به عنوان یک مهاجم بازی کند چون یاد گرفته بدون توپ خوب حرکت کند و به خط دفاع حریف حمله کند. او جلوی دروازه خیلی خونسرد است. مطمئناً شما به یک بازیکن خط میانی نیاز دارید که بتوانید در صحنه گل اول، آن توپ را گل کنید  (اشاره به پاس تونی کروس).

پرس در اندیشه تغییر ساختار مالکیت باشگاه رئال مادرید

کارلتو در ادامه درباره هافبک آلمانی‌اش خاطرنشان کرد: این برای تونی کروس کاملاً طبیعی است که یکی از بهترین پاسورها باشد. او یکی از بهترین هافبک‌هایی که چنین ویژگی‌هایی دارند. ما می‌خواستیم بازی را بهتر کنترل کنیم چون بازپس‌گیری توپ از بایرنی‌ها دشوار بود، اما هیچکس مثل کروس روی توپ کنترل و تسلط نداشت.

آنچلوتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش تأکید کرد: ما هویت چندان روشنی نداریم. امروز نمی‌خواستیم دفاعی بازی کنیم، اما بازی را دفاعی شروع کردیم. باید با شدت بیشتری دفاع می‌کردیم، مثل 120 دقیقه تقابل‌مان با منچسترسیتی، اما در ادامه روند بازی‌‌مان تغییر کرد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین درباره هافبک انگلیسی‌اش که در این بازی روی فرم و شکل خوبی نبود، اظهار داشت: بلینگام به بهترین فرم خود بازخواهد گشت. او مصدومیتی داشت که به طور قابل‌توجهی روی عملکردش تأثیر گذاشته بود. جود در بهترین حالت خود نبود، اما او خیلی زود به بهترین فرم خود بازخواهد گشت و برای بازی برگشت صد درصد آماده خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • ده بازی خاطره‌انگیز تراکتور-استقلال در یک دهه اخیر
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!