Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «میخائیل میشوستین» نخست وزیر روسیه که اوایل ماه جاری میلادی به کووید-۱۹ مبتلا و به بیمارستان منتقل شده بود، بهبود یافت و امروز سه شنبه از بیمارستان مرخص شد.

آندری بلوسوف، معاون میشوستین که با حکم ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به طور موقت وظایف نخست وزیر را تا پایان بهبودی او بر عهده گرفته بود با اعلام این خبر، گفت: میخائیل ولادیمیروویچ میشوستین درمان را به اتمام رسانده و به دلیل بهبودی کامل از مراکز درمانی ترخیص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از امروز وظایف خود را در دفتر کارش از سر گرفت.

پس از آنکه میشوستین به پوتین اطلاع داد که به کرونا مبتلا شده است، معاون خود را برای اجرای وظایفش تا زمان بهبودی معرفی کرد. او در حال حاضر، در سلامت کامل به سر می‌برد و وظایف خود را به عنوان نخست وزیر روسیه از سر گرفته است.

ویروس کرونا تاکنون نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر را در روسیه مبتلا کرده است که از این میان ۲ هزار و ۸۳۷ تن جان باخته اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در روسیه ویروس کرونا نخست وزیر روسیه نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری آنادولی،شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر آذربایجان و رئیس مشترک کمیسیون شناسایی خط مرز بین ارمنستان و آذربایجان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: گروه‌های کارشناسی دو کشور در حال کار بر روی تعیین مختصات با توجه به اندازه‌گیری‌های ژئودسیک (پیمایشی) در مرز بوده و در نتیجه برای اولین بار سنگ مرزی در مرز دو کشور قرار گرفت.

گفتنی است هشتمین نشست کمیسیون‌های تعیین مرز در ۱۹ آوریل ماه جاری به ریاست شاهین مصطفی‌اف، معاون نخست‌وزیر آذربایجان و مهر گریگوریان معاون نخست‌وزیر ارمنستان در مرز دو کشور برگزار شد.

آیهان حاجی‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان با انتشار بیانیه‌ای در حساب کاربری خود رد شبکه اجتماعی ایکس درباره این نشست اعلام کرد: کمیسیون‌های آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل به توافق رسیده‌اند.

حاجی‌زاده نوشت: «رویداد تاریخی مورد انتظار. ارمنستان موافقت کرد ۴ روستای آذربایجان را که از اوایل دهه ۱۹۹۰ میلادی اشغال کرده بود، بازگرداند».

دیگر خبرها

  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • گردش مالی اوراسیا از مرز ۸.۷ میلیارد دلار عبور کرد
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • نخست وزیر یونان: سیستم دفاع هوایی برای اوکراین نداریم
  • فرمولی ساده برای اینکه هرگز به آلزایمر مبتلا نشوید
  • عملیات اجرایی بیمارستان عسلویه نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد
  • اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس
  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت