Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@20:20:52 GMT

عکس ؛ لژیونر استقلالی و یارانش پا به توپ شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۷۳۵۸

عکس ؛ لژیونر استقلالی و یارانش پا به توپ شدند

مجید حسینی و یارانش آماده از سرگیری سوپرلیگ ترکیه می‌شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه، بازیکنان این تیم به صورت روزانه تمرینات گروهی آماده‌سازی خود را زیر نظر حسین چیمشیر (سرمربی) انجام می‌دهند.

ترابزون‌اسپور با مجید حسینی لژیونر استقلالی اش در ۸ هفته تا پایان فصل جاری سوپرلیگ ترکیه صدرنشین جدول رده‌بندی است و شانس زیادی برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویری از آخرین تمرین برگزار شده تیم ترابزون‌اسپور ترکیه را در زیر مشاهده می‌کنید:

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ترابزون اسپور مجید حسینی ترابزون اسپور لژیونر استقلالی مجید حسینی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم تورقوزآباد

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 3 فیلم تورقوزآباد به کارگردانی علی شاه حاتمی و نویسندگی مصطفی زندی، امیر برادران و پیمان جزینی محصول سال 1398 است. میلاد که دانشجوی دکتری رشته کشاورزی است، پس از آنکه به دروغ خود را در مجالسی به عنوان دانشمند هسته‌ای معرفی می‌کند، با زنی مرموز به نام عسل فتوحی آشنا می‌شود و این آشنایی باعث بروز حوادثی در زندگی‌اش می‌شود و... . نیما شعبان نژاد، آناهیتا درگاهی، محمد بحرانی، هومن حاجی عبدالهی، مجید مظفری، سیما تیرانداز، مجید پتکی، فیروز سلیمانی و آرمین توپچی در این فیلم مقابل دوربین مرتضی هدایی بازی کردند. علیرضا کهن دیری موسیقی متن این فیلم را ساخت و سپهر مهدویانی این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • خرید بازیکن آمریکایی توسط باشگاه ایرانی
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • سکانس‌هایی از فیلم تورقوزآباد
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست