Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:28:31 GMT

روابط عمومی‌های برتر استان اردبیل تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۷۴۷۲

روابط عمومی‌های برتر استان اردبیل تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این آیین که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، ۳۰ روابط عمومی فعال و برگزیده استان تجلیل شدند و همزمان، انتخابات هیات رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان اردبیل نیز برگزار شده و اعضای جدید این شورا انتخاب شدند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل در این آیین، فعالیت روابط عمومی را جزو کارهای اولویت‌دار در دستگاه‌های اداری و اجرایی عنوان کرد و گفت: روابط عمومی‌ها با ارتباطات درون و برون سازمانی، نقش موثری در روشنگری و ایجاد ارتباط دو سویه بین مردم و خدمت‌گزاران دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز ندایی بخشی از موفقیت هر سازمان در عرصه خدمت به مردم را منوط به برقراری ارتباط دقیق بین روابط عمومی‌ها و مردم دانست و افزود: روابط عمومی ها در ارتباط برون سازمانی باید صداقت و دقت در اطلاع رسانی را مد نظر قرار دهند.

وی بهبود ارتباط بین مردم و خدمت‌گزاران را نتیجه عملکرد روابط عمومی‌ها دانست و ادامه داد: ارتباط در روابط عمومی باید دوطرفه باشد به نحوی که علاوه بر اطلاع رسانی خدمات به مردم، دردها، مشکلات و مطالبات مردمی نیز گردآوری شده و به مسئولان ارائه شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل با تقدیر از اطلاع رسانی خوب در زمینه مدیریت بیماری کرونا در جامعه گفت: تعامل مثبت و صادقانه مردم و خادمان سلامت موجب شد که بیماری کرونا در استان اردبیل شرایط حاد به خود نگیرد.

وی مدیریت صحیح اطلاع رسانی در عرصه انتخابات، بیماری کرونا و حوادث مربوط به افزایش قیمت سوخت را جزو اقدامات خوب و موثر روابط عمومی‌های استان اردبیل در سال گذشته ذکر کرد و افزود: در سال جاری نیز اولویت‌های استان برای اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی‌ها ابلاغ  و اجرا می‌شود.

ندایی با اشاره به ابلاغ قانون بودجه سال جدید و پیش‌بینی هزینه‌کرد سه در هزار کل بودجه در امور اطلاع رسانی از سوی روابط عمومی‌ها برابر ماده ۲۰ قانون بودجه امسال بیان کرد: مسئولان روابط عمومی از این اعتبارات پیش‌بینی شده باید در امر اطلاع رسانی و تامین تجهیزات استفاده کنند.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این آیین با اشاره به چند برابر بودن سرعت تغییرات در عرصه فعالیت و علم ارتباطات و تاثیر آن بر فعالیت روابط عمومی‌ها گفت: فعالان روابط عمومی کار سنگین به‌روزرسانی دانش و اطلاعات خود را برای ایفای بهتر وظیفه بر دوش دارند و بر همین اساس مدیران سازمان‌ها باید مقدمات این دانش‌افزایی را فراهم کنند.

دکتر عزیز حبیبی علت ضعف در اطلاع رسانی برخی سازمان‌ها را به روز نشدن دانش، اطلاعات و مهارت فعالان روابط عمومی دانست و افزود: در این عرصه کار جدی برای آموزش نیروها باید انجام شود.

مدیر روابط عمومی استانداری اردبیل و رئیس شورای روابط عمومی‌های استان نیز در این آیین با تاکید بر ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها گفت: نگاه سنتی به روابط عمومی باید از اذهان پاک شده و نگرش علمی جایگزین شود.

غلامحسین غاربی خواستار مشارکت فعال فعالان روابط عمومی در ارتقای جایگاه خود در داخل سازمان شد و افزود: روابط عمومی‌ها دروازه ارتباط با رسانه هستند و باید به شکل منطقی و درست و با تعامل، هم‌افزایی و همفکری، در برقراری ارتباط موثر بکوشند.

وی اطلاع‌رسانی دوطرفه را از وظایف جدی روابط عمومی‌ها برشمرد و بیان کرد: با تلاش روابط عمومی‌ها باید بین مردم و سازمان ارتباط دوسویه‌ای شکل بگیرد.

مدیر روابط عمومی استانداری اردبیل همچنین پاسخگویی به مطالبات جامعه، انعکاس مشکلات سازمان به مردم و دریافت دیدگاه مردمی را از جمله راه‌های برقراری ارتباط دوسویه منطقی ذکر کرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید پاسخ ابهامات ایجاد شده در ذهن مردم در خصوص سازمان خود را به شکل درست تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار دهند.

غاربی همچنین بر ضرورت آموزش علمی فعالان روابط عمومی تاکید کرد و افزود: سال گذشته سه دوره آموزش برای فعالان هنر هشتم در استان اردبیل برگزار شد و امسال نیز با عادی شدن شرایط بیماری کرونا، این آموزش‌ها ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها دانشگاه محقق اردبیلی روز ارتباطات و روابط عمومی استان اردبیل استانداری اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه محقق اردبیلی روز ارتباطات و روابط عمومی استان اردبیل استانداری اردبیل دانشگاه محقق اردبیلی روز ارتباطات و روابط عمومی استان اردبیل استانداری اردبیل فعالان روابط عمومی استانداری اردبیل روابط عمومی روابط عمومی ها استان اردبیل بیماری کرونا اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد

                                                                            به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دکتر سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حضور بر مزار شهید گمنام استانداری، ضمن قرائت فاتحه به مقام والای شهدا ادای احترام کردند.   رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت در این برنامه همچنین با اهدای گل به خانواده شهید محمد‌شفیع فیضی‌زاده، به این شهید والامقام تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.   حضور در نشست شورای اداری استان با موضوع "تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت" و نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی از برنامه‌های سفر دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام است.

دیگر خبرها

  • تجویز داروی خارج از فهرست کشوری ممنوع است
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ممنوع است
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند