Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@19:01:52 GMT

درخواست کواکبیان از رئیسی درباره حبس صادقی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۷۵۸۹

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۳۰ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: در روزهای پایانی مجلس دهم از اصحاب رسانه و مطبوعات که در ۴ سال گذشته اخبار نمایندگان را پوشش دادند، تشکر می کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به سردمداران و هیات حاکمه آمریکا می گویم؛ که علیرغم تلاش های گسترده نمی‌توانید قانون تحریم تسهیلاتی ایران را تفویض کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان نایب رئیس مجمع نمایندگان استان تهران از استاندار، شهردار و مردم نجیب تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس قدردانی می کنم ضمن آنکه در طول این ۴ سال ۸۸ جلسه مردمی و ۳۳ جلسه شورای اداری برگزار کرده ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خطاب به رئیس قوه قضائیه، تصریح کرد: به آقای رئیسی می گویم فرزند شهید حجت الاسلام صادقی، دکتر محمود صادقی است که پدرشان از شهدای هفتم تیر بودند که ان شاءالله در حکم ایشان تجدیدنظر شود و آقای رئیسی جانشین شایسته ای برای شهید بهشتی باشند. اکنون که آقای آملی لاریجانی گفته‌اند شکایتی از آقای صادقی ندارند بهتر است در حکم ایشان تجدیدنظر شود.

 

ایلنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کواکبیان صادقی حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود

سخنگوی شورای ائتلاف گفت: امروز شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب نشستی را با منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌کند.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با اعلام نشست منتخبان مجلس دوازدهم به دعوت ائتلاف گفت: این نشست امروز (۳شنبه) برگزارمی شود.

رسولی گفت: این روز‌ها نشست‌های مختلفی توسط گروه‌های سیاسی و صنفی یا توسط افراد برگزارمی شود، ائتلاف با احترام به همه سلایق نشست منتخبان مجلس دوازدهم رابه جهت همدلی و همفکری برگزارمی کند وامیدواریم مجلس آتی بتواند نقش خودرابه خوبی ایفا کند.

رسولی درپایان با اشاره به برخی تخریب‌ها گفت: برخی روشی جزبی اخلاقی وتخریب ندارند، بی محلی سیاست ما به این قلیل افراداست. مسئله ما مردم وکشورست وبا عنایت به رهنمود‌های رهبرانقلاب درباب وحدت وپرهیزاز مجادلات بیهوده سیاسی ازآن‌ها ورفتارشان عبورمی کنیم.

دیگر خبرها

  • معاون رئیسی: از مجلس فعلی راضی هستیم اما... /در بودجه اختلافاتی بین دو قوه وجود داشت
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • پایان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در صحن مجلس
  • جلسه علنی نوبت عصر مجلس پایان یافت
  • جلسه علنی نوبت صبح مجلس پایان یافت/ عصر امروز؛ ادامه بررسی بودجه