Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر با حضور جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر صبح روز سه شنبه (30 اردیبهشت) در سال اجتماعت 22 بهمن سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این آیین با حضور «سردار محمد فهمیده» جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، «سردار محمدرضا تقی‌پور» مسئول بازرسی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و همچنین فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

 

«سردار محمد فهمیده قاسم‌ زاده» در این آیین با تأکید بر اینکه فرهنگ مقاومت و جهاد باید به همه نسل ها و عصرها آینده منتقل شود، تصریح کرد: دفاع مقدس برگرفته از نهضت عاشورا و کربلا است.

 

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه هرچه نهضت مقاومت دارد از قله های دفاع مقدس است، افزود: هندسه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران از وجود امام خمینی (ره) بود.

 

وی با اشاره به اینکه فرهنگ و صوت شهدا باید از مراکز فرهنگی دفاع مقدس بلند شود، افزود: ثمره نهضت مقاومت در مقابل استکبار جهانی از قله دفاع مقدس است.

 

«سردار علی رزمجو» در ادامه این آیین با بیان اینکه تمام آثار و برکات دفاع مقدس را باید احیا و نگه داریم تصریح کرد: تمام پدیده های دوران دفاع مقدس حماسه بود.

 

فرمانده سپاه مام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه رزمندگان استان بوشهر نقش به سزایی در عملیات‌های زمینی، هوایی، دریایی، رفع تهدیدات و مبارزه رودررو با آمریکایی ها داشتند بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران با تجربیات ۴۰ ساله قوی و قدرتمند شده است.

 

رزمجو با بیان اینکه امروز ایران اسلامی عزتمند در اوج اقتدار است تصریح کرد: عوامل به وجود آورنده این قدرت حول محور فرمایشات فرمانده کل قوا هستند.

 

در پایان این مراسم از زحمات 2 ساله «سردار غلامعلی کفاش» مدیرکل پیشین حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر قدردانی و «سرهنگ علیرضا غریبی» به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر معرفی شد.

 

گفتنی است که سرهنگ علیرضا غریبی پیش از این مسئولین جانشین فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر، فرمانده سپاه شهرستان گناوه، مسئول حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس سپاه امام صادق و مسئول دبیرخانه کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر را در کارنامه خود دارد.

 

 

 

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس تکریم و معارفه استان بوشهر خبرگزاری شبستان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس استان بوشهر حفظ آثار دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، منصور یوسفی، در نشست هماهنگی کنگره ملی شهدای غریب آزاده که در ارومیه برگزار شد، گفت: زوایای پنهان هشت سال دفاع مقدس و لحظه به لحظه آن باید برای نسل جدید اعم از نوجوانان و جوانان کشورمان به صورت واضح و روشن بیان شود و روایتگری دفاع مقدس جدی‌تر دنبال شود.

وی ادامه داد: نسل جدید ایران اسلامی لازم است بدانند در پشت پرده جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس چه اتفاق‌هایی افتاده است و ایادی استکبار جهانی چه ظلم‌های بزرگی را در حق ملت بزرگ ایران اسلامی کرده‌اند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس باعث شد روحیه و تفکر جهادی بیش از گذشته به فرهنگ بی‌بدیل ایران اسلامی وارد شود و مکتب جهادی سرشار از درس و نکته شکل پیدا کند.

وی گفت: هدف اصلی از برگزاری این کنگره  شناسایی و معرفی شهدایی است که در اسارت با مظلومیت به شهادت رسیده‌اند؛ شهدا در معنویت، عرفان و معرفت به اوج رسیده بودند بنابراین لازم است آنها را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم.

دیگر خبرها

  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • نقاره‌زنی در اردبیل احیا می‌شود
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • آیین اختتامیه هفته بزرگداشت سعدی شیرازی برگزار شد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد