Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری گفت: امروز استان از مرحله کنترل عبور کرده و در مرحله مهار قرار دارد اما انتظار داریم مردم بزرگوار استان همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و همکاری خود را در این زمینه تدوام ببخشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن جعفری» امروز(۳۰ اردیبهشت) در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی با تاکید بر اینکه استان وضعیت بسیار خوبی در مقابله با ویروس کرونا دارد، اظهار کرد: در نتیجه همه تلاش‌های صورت گرفته در خصوص کرونا، امروز استان از مرحله کنترل عبور کرده و در مرحله مهار قرار دارد اما انتظار داریم مردم بزرگوار استان همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و همکاری خود را در این زمینه تدوام ببخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در ابتدای تشکیل ستاد کرونا نگرانی‌های بسیاری در خصوص استان خراسان رضوی وجود داشت اما امروز به لطف امام رضا(ع) و همه تلاش‌های صورت گرفته نسبت به بسیاری از استان‌ها در وضعیت مطلوبی قرار داریم.

 

جعفری افزود: با توجه به بازگشایی قریب‌الوقوع حرم مطهر، طرح‌هایی در ارتباط با داخل و خارج از حرم رضوی در جلسه مطرح و تمهیداتی در این رابطه در نظر گرفته شد و این آمادگی وجود دارد تا بعد از اعلام، زائرین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حرم مطهر تشرف پیدا کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در ارتباط با از سرگیری مجدد برخی از برنامه‌های ورزشی از جمله باشگاه‌های بدنسازی درخواست‌هایی مطرح شد، بیان کرد: در این راستا با توجه به شرایط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی قرار شد این باشگاه‌ها فعالیت خود را از سر بگیرند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مقرر شد ۲۵ نقطه‌ روباز که در شهرستان مشهد برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در نظر گرفته شده بود، برای برگزاری نماز عید فطر هم مورد استفاده قرار بگیرند.

 

جعفری در رابطه با دیگر مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه داد: بازگشایی رستوران‌ها و رستوران‌های هتل‌ها در دستور کار ستاد امروز بود که با توجه به بازگشایی هتل‌ها و مسافرخانه‌ها در مشهد مقدس، دغدغه‌ای در این رابطه وجود ندارد.

 

وی در حوزه صدا و سیما گفت: در این جلسه قرار شد صدا و سیمای استان ضمن توصیه رعایت بهداشت فردی به زائران، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آموزش نحوه تشرف به حرم در شرایط فعلی را به صورت گام به گام مشخص کرده و به مردم ارائه کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در مورد آغاز فعالیت روزبازارها و نمایشگاه‌ها تصمیم گرفته شد که بعد از بررسی کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی و در صورتی که در جلسه بعدی ستاد ملی کرونا در مورد آن‌ها تصمیم گیری نشد، در دستور کار قرار بگیرد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهار کرونا معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ستاد پیشگیری پروتکل های بهداشتی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6091380

دیگر خبرها

  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • کنترل ۲ میلیون متر مکعب سیلاب در سازه‌های آبخیزداری بیرجند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • اسلامی: نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی