Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادعای اریک ترامپ، پسر رئیس جمهوری آمریکا را که گفته ویروس کرونا به صورت "جادویی" پس از انتخابات نوامبر محو می‌شود، باید "بی‌معنی و واقعا بی‌ملاحظه" خواند.

شبکه خبری اس.بی.اس نوشته است، اریک ترامپ، پسر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پس از آن که مدعی شد ویروس کرونا بعد از انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ناپدید می‌شود، مورد انتقادهای شدید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد که ویروس کرونا "استراتژی آگاهانه" جو بایدن، کاندیدای دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و حزبش برای منحرف کردن و ایجاد اختلال در تلاش‌های پدرش برای انتخاب مجدد است.

وی به فاکس نیوز گفت، آنها فکر می‌کنند که می‌توانند بزرگترین ابزار دونالد ترامپ را که هر روز به مکانی می‌رود و هر بار آنجا با ۵۰ هزار نفر پر می‌شود، از میان ببرند. می‌بینید که آنها هر روز از حالا تا سوم نوامبر این کار را انجام می‌دهند. حدس می‌زنید پس از سوم نوامبر چه اتفاقی می‌افتد؟ به صورت جادویی و به صورت ناگهانی ویروس ناپدید می‌شود و همه می‌توانند فعالیت‌های خود را از سر بگیرند!

این در حالی است که کارشناسان بهداشت عمومی هشدار داده‌اند که واکسن کرونا ویروس دست کم ۱۸ ماه طول می‌کشد تا تولید شود و همچنین سازمان بهداشت جهانی نیز هفته گذشته هشدار داد که ممکن است کرونا ویروس شبیه بیماری ایدز ماندگار شود.

در حالی که بیش از ۱۰۰ واکسن در مراحل مختلف تولید هستند کارشناسان نسبت به مشکلات در یافتن یک واکسن موثر هشدار داده و ماریک ریان، کارشناس امور اضطراری سازمان بهداشت جهانی نیز گفته که این ویروس ممکن است هرگز از بین نرود.

ایالات متحده با ۹۰ هزار مرگ در بین بیش از یک و نیم میلیون مبتلا، در صدر جدول شیوع بیماری قرار دارد.

همچنین اظهارات اریک ترامپ با اظهارات فوریه پدرش که گفته بود این ویروس به زودی شبیه به یک معجزه از بین می‌رود، شباهت دارد.

اریک ترامپ گفته که بایدن از محدودیت‌های مربوط به کرونا ویروس لذت می‌برد چون نمی‌تواند همانند پدرش جمعیت زیادی را جلب کند./ایسنا

 

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کرونا ویروس اریک ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با درخشش وینیسیوس جونیور برای رئال مادرید و تساوی ۲-۲ مقابل بایرن مونیخ به پایان رسید.

رئالی‌ها نیمه اول را با گل ستاره برزیلی با پیروزی به پایان رساندند اما شروع فوق‌العاده بایرن باعث شد نتیجه بازی ۲-۱ به سود تیم آلمانی شود. با این حال این پایان کار نبود و وینیسیوس یک بار دیگر و این دفعه از روی نقطه پنالتی دروازه بایرن را باز کرد.

او پس از اینکه به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در مصاحبه‌ای وعده داد که رئال در سانتیاگو برنابئو می‌تواند بایرن مونیخ را شکست دهد و به فینال چمپیونزلیگ برسد.

او درباره بازی گفت:«ما می‌خواستیم برنده شویم، اما این رقابت این‌گونه است. شما نمی‌توانید توپ را به حریف واگذار کنید زیرا هر دو تیم کیفیت بالایی دارند و می‌توانند از موقعیت‌هایی که دارند استفاده کنند. ما باید استراحت کنیم، زیرا تمام تلاش خود را برای صعود در برنابئو انجام خواهیم داد. حالا وقت یک شب جادویی در سانتیاگو برنابئو است. ما می‌توانیم در بازی برگشت صعود به فینال را جشن بگیریم.»

او سپس در مورد پاس زیبای تونی کروس روی گل اول گفت:«ما این صحنه‌ها را چندین بار با هم تمرین کرده‌ایم. من تونی را خوب می‌شناسم و او هم مرا می‌شناسد. از زدن دو گل خوشحالم.»

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: حالا وقت شب جادویی در برنابئو است
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • اختلاف نظر بین بلینگام و شوامنی؛ اریک دایر بهتر است یا دایو اوپامکانو؟
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود