Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@09:11:59 GMT

دستور استاندار خراسان رضوی به مدیران برای دیدار با مردم

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۸۲۲۳

دستور استاندار خراسان رضوی به مدیران برای دیدار با مردم

استاندار خراسان رضوی به همه مدیران دستگاه‌های اجرایی، روسای سازمان‌ها و دانشگاه‌ها، فرمانداران شهرستان‌ها و شهرداران دستور داد هر هفته «دوشنبه‌ها» شرایط دیدار چهره به چهره با مردم را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی با توجه به نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و ماده ۲۳ منشور حقوق شهروندی، خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی، روسای سازمان‌ها و دانشگاه‌ها، فرمانداران شهرستان‌ها و شهرداران مراکز استان دستوراتی را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استاندار خراسان رضوی با اشاره به برگزاری دیدار چهره به چهره مردم با مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور ارتباط نزدیک و مستمر با مردم و آگاهی از مشکلات و اهتمام در رفع آن‌ها با تکریم و حفظ کرامت انسانی در دستگاه‌های تحت مدیریت، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، روسای سازمان‌ها و دانشگاه‌ها، فرمانداران شهرستان‌ها و شهرداران موظفند شخصا در روز دوشنبه هر هفته از ساعت ۸ تا ۱۲ به عنوان روز دیدار چهره به چهره در محل دفتر خود ملاقات مردمی داشته باشند.

وی ادامه داد: دیدار چهره به چهره به ملاقات‌هایی گفته می‌شود که صرفاً جهت حل مشکلات مردمی در مکان و زمان مشخص انجام می‌شود بدیهی است که شرکت و یا سخنرانی در مراسم‌ها، مناسبت‌ها، بازدیدهای عمومی و پاسخگویی موردی روزمره به منزله ملاقات عمومی مردمی نخواهد بود و از ارائه آمار و مشخصات متقاضیان در دیدارهای روزانه مسئول دستگاه به عنوان ملاقات مردمی خودداری شود.

رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: با استناد به مواد ۲۰ و ۲۲ منشور حقوق شهروندی همه مدیران دستگاه‌های اجرایی، روسای سازمان‌ها و دانشگاه‌ها، فرمانداران شهرستان‌ها و شهرداران موظفند ضمن بررسی سریع موضوعات مطروحه از سوی شهروندان، نتیجه نهایی اقدام به نحو مقتضی از طریق پیامک، نامه یا تماس تلفنی به اطلاع متقاضیان رسانده شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی، روسای سازمان‌ها و دانشگاه‌ها، فرمانداران شهرستان‌ها و شهرداران موظفند در صورت دعوت اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری جهت پاسخگویی برخط در مرکز سامد استان یا همان سامانه «111» در زمان مشخص شده شخصا حضور یافته و به صورت تلفنی پاسخگویی شهروندان باشند. لازم به ذکر است این امر جهت در دسترس بودن برای شهروندان مقیم شهرستان و جلوگیری از مراجعه حضوری به دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تاکید کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی، روسای سازمان‌ها و دانشگاه‌ها، فرمانداران شهرستان‌ها و شهرداران موظفند، نسبت به معرفی یک خط تلفن ثابت مشخص بر روی میز مسئول دستگاه به اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری به منظور هماهنگی و انجام برنامه‌های مورد نظر اقدام نمایند، البته مدیران باید شخصاً در روز دیدار چهره به چهره پاسخگو باشند.

انتهای پیام/70066

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی رزم حسینی ملاقات عمومی همه مدیران دستگاه های اجرایی استاندار خراسان رضوی دیدار چهره به چهره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان


به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، ‌دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان در یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «داوطلبان برای اطلاع از نتیجه آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان (یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی) باید به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه کنند.»

‌نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان، در سقف سهمیه‌های اعلامی و بر‌اساس بالاترین نمرات، پس از اعلام نتایج گزینش به اطلاع پذیرفته‌شدگان خواهد رسید. 

‌یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی کشور در روز جمعه هشتم دی ۱۴۰۲ در حوزه‌های امتحانی تهران و سراسر کشور برگزار شد.

‌دانشگاه فرهنگیان نیز یکی از دستگاه‌هایی بود که سهمیه قابل توجهی به تعداد بیش از ۶۵۰ نفر برای جذب در این دستگاه اختصاص یافت که جهت تصدی پست‌های مختلف کارشناسی در پردیس استان‌های کشور است.

دیگر خبرها

  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند