Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظاهر پورمجاهد روز سه‌شنبه در نشست بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شستا در همدان افزود: در راستای اجرای سند راهبردی و توسعه استان از منابع مختلف مالی و اعتباری برای تامین سرمایه استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به بررسی روند اجرای پنج طرح بزرگ سرمایه‌گذاری شستا در همدان، اظهار داشت: سه طرح از طرح‌های بررسی شده، مربوط به دامداری می‌شود که نخستین دامداری با ۱۵ درصد پیشرفت در شهرستان درگزین آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمجاهد عنوان کرد: این طرح در روستای سنقر آباد از توابع شهرستان درگزین در زمینی به مساحت ۶۰ هکتار با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی ساخته و با اجرای این طرح برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح گازرسانی به این واحد گاوداری ۶ هزار راسی تا مهرماه سال جاری عملیاتی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان با اشاره به اینکه کمبود منابع آب مهمترین چالش استان است، گفت: سه طرح از این طرح‌های با مشکل آب مواجه هستند که امیدواریم با مدیریت در تقسیم آب، مشکل این طرح‌ها نیز بر طرف شود.

در سفر اخیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همدان یکی از مطالبات اصلی شاهرخی استاندار همدان  و نمایندگان مردم در خانه ملت از نماینده عالی دولت در وزارت کار، هدایت سرمایه های شستا به همدان بود که به دنبال رایزنی های صورت گرفته استاندار همدان با مدیرعامل شستا، تفاهم نامه اجرای چهار طرح بزرگ در همدان با سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومان امضا شد.

همچنین در سفر اخیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همدان عملیات اجرایی ساخت گاوداری ۶ هزار راسی در شهرستان درگزین آغاز شد.

این طرح در روستای سنقر آباد از توابع شهرستان درگزین در زمینی به مساحت ۶۰ هکتار با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی احداث می شود که با اجرای این طرح برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۷۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

سرمایه گذار این طرح شرکت شستا و مجری آن شرکت گلدشت اصفهان است.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی همدان اشتغال زایی سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی همدان اشتغال زایی سرمایه گذاری تسهیلات بانکی همدان اشتغال زایی سرمایه گذاری شهرستان درگزین سرمایه گذاری نفر به صورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۸۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد.

سیدفرامرز مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: پیگیر راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی هستیم.

وی از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا خبر داد و افزود: این دو پروژه که به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم اجرا خواهد شد از مطالبات مهم شهروندان اراکی است که به مرحله عملیاتی نزدیک شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری در سال جاری، عملیاتی کردن پروژه‌هایی است که در سال گذشته طرح‌ریزی و مقدمات آن فراهم شده است.

مهاجرانی گفت: راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی در حال پیگیری است.

وی افزود: امید است با دستورات شهردار و حمایت اعضای شورای شهر اراک، به زودی شاهد اقدامات مهم و تأثیرگذاری برای رفاه حال شهروندان باشیم.

کد خبر 747760

دیگر خبرها

  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه، به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در استان همدان
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • نصب سامانه ثبت تخلفات در جاده سلطانیه به همدان
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک