Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام حمید احمدی، دبیر کنگره بین المللی قدس شریف، در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت و گو با موضوع برد و دامن تاثیرگذاری کنگره بین المللی قدس شریف، با اشاره به روز اول برگزاری کنگره بین المللی قدس شریف به صورت مجازی گفت: در روز اول مراسم ۱۰ تن از شخصیت‌ها از جمله آیت الله اعرافی و شیخ عیسی قاسم از رهبران جنبش اسلامی بحرین و همچنین سخنرانی آرتیت تونگ آن از رهبران بودایی تایلند سخنرانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی پوشش رسانه‌ای این همایش را بسیار خوب برشمرد و اظهار کرد: پوشش رسانه‌ای بیش از حد انتظار بود هم شبکه‌های برون مرزی جمهوری اسلامی ایران و هم شبکه‌های منطقه‌ای و کشورهای فرا منطقه‌ای پوشش خوبی داشتند. بعضی به صورت مستقیم مراسم را پوشش دادند و بخشی به صورت ضبطی انعکاس دادند. خبرگزاری‌ها نیز مراسم را به خوبی پوشش دادند.

دبیر کنگره بین المللی قدس شریف از انعکاس سخنرانی آیت الله اعرافی و شیخ عیسی قاسم و همچنین آرتیت تونگ آن در لبنان، بحرین و بخشی از کشورهای اروپایی و در بخشی از آسیا خبر داد.

وی به استقبال رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: در شرایط امروز که امکان اجتماع به صورت حضوری وجود ندارد چنین اجتماعی در بستر اینترنت می‌تواند پاسخگوی نیازهای بخشی از توقعات و انتظاراتی که جامعه فرهنگی و سیاسی در دنیا دارد، باشد. جا دارد نسبت به برگزاری این همایش‌ها در کشور‌های دیگر و سازمان‌های دیگر توجه شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: کنگره بین المللی قدس شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم‌پست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که کابینه وی به لایحه تعطیلی شبکه تلویزیونی «الجزیره» قطر در تل‌آویو رای داده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر این رژیم اعلام کرد: تصمیم به بستن شبکه الجزیره در اسرائیل با اجماع آرا در کابینه به تصویب رسید.

این تصمیم در حالی اتحاذ شده است که رژیم صهیونیستی از بیم پوشش رسانه‌ای و برملا شدن جنایات اشغالگران، مدت‌ها از خبرنگاران و رسانه‌های خبری را هدف قرار داده بود.

وزارت خارجه نروژ به عنوان نخستین کشور، به این اقدام رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و نسبت به آن ابراز نگرانی کرد.

پارلمان رژیم صهونیستی (کِنست) در بهمن پارسال با هدف تصویب لایحه ممنوعیت موقت فعالیت رسانه‌های خارجی که وزارت جنگ تل‌آویو آنها را برای امنیت داخلی مخرب می‌داند، رای‌گیری کرد و کنست به آن رای داده بود. این در حالی بود که فدراسیون بین‌المللی خبرنگاران در آن برهه به رای‌گیری «کِنسِت» درباره قانون الجزیره واکنش نشان داد و اسراییل را به «استفاده از امنیت داخلی به عنوان بهانه‌ای برای محدود کردن فعالیت مهم رسانه‌هایی که روایت آنها از جنگ را قبول ندارد» و همچنین تلاش برای سانسور پوشش آنچه در غزه می‌گذرد، متهم کرد.

کد خبر 6097252

دیگر خبرها

  • کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد
  • تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!
  • در فقدان خاموشی یک صدای ناب از موسیقی شریف خراسان
  • بیمه ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است
  • بیمه ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم پزشکی در مقایسه با بخش اجتماعی بالاتر است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت و بالاتر است
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست