Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز. سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال و معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص از سرگیری دوباره مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: ما (باشگاه استقلال) هیج وقت مخالف از سرگیری مسابقات نبوده و نیستیم و تنها انتظار ما این است که شرایط مطلوبی از نظر بهداشتی برای آغاز تمرینات و مسابقات فراهم شود تا هیچ تیم و بازیکنی دچار مشکل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی بیان داشت: آیا به جز این که گفته باشند بازیهای آغاز می‌شود اقدامی هم کرده‌اند؟ ما در استقلال خودمان تونل ضد عفونی ساختیم و برنامه داریم تا خودمان در کادر فنی، پزشکی و تدارکات حتی زمین چمن را هم ضد عفونی کنیم.

سرپرست آبی پوشان گفت: ما اصلا بحث قهرمانی و جدول را نداریم و اگر هم صحبت می‌کردیم تاکیدمان بر این بود کاری نکنیم که بعد از شروع مسابقات اتفاقاتی بیفتد که پشیمان شویم.

وی در خصوص زمان بازگشت دیاباته و میلیچ گفت: شخصا با این دو بازیکن صحبت کردم و اقدامات خود را برای بازگرداندن آنها آغاز کردیم. پروازها قدری مشکل دارد و احتمالا بتوانیم این دو بازیکن را از طریق فرانکفورت به تهران بیاوریم. تلاش می‌کنیم تا آنها به اولین روزهای تمرین برسند.

104 / 351 سعید رمضانی استقلال شیخ دیاباته هروویه میلیچ سرپرست استقلال لیگ برتر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سعید رمضانی استقلال شیخ دیاباته هروویه میلیچ سرپرست استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا از مدت‌ها قبل می‌دانست از فصل ۱۷-۲۰۱۶ به‌عنوان سرمربی منچستر سیتی انتخاب خواهد شد. بنابراین، قبل از ورود به این تیم، دست‌به‌کار شد و بازیکنانی را که قرار بود هدایت کند را تحت نظر قرار داد.

این کار به او کمک می‌کرد که بداند در زمان شروع کارش در سیتی کدام بازیکنان در اختیارش خواهند بود. وقتی وارد شد، بی‌رحم بود. او می‌خواست یک تیم قهرمان بسازد و برای این کار لازم بود چند بازیکن را حذف کند.

گائل کلیشی، ستاره سابق منچستر سیتی، که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ به مدت شش سال برای سیتیزن‌ها بازی کرده است، در گفت‌وگویی خاطره‌ای را از روزهای اول حضور پپ گواردیولا در سیتی به‌عنوان مربی به یاد آورده است.

کلیشی در این مصاحبه گفت :«پپ به تمرین آمد و چند دقیقه‌ای بازیکنان را تماشا کرد. پس از لحظاتی او ناگهان خطاب به ما گفت:«یک سال است که شما را زیر نظر دارم، شما یک تیم با بازیکنان چاق هستید.

او برای‌مان قانون گذاشته بود. مثلا قانونی که «دو کیلویی» نام داشت. اگر شما دو کیلو از وزن مدنظر او بیشتر بودید، اجازه تمرین پیدا نمی‌کردید، من بازیکنانی را می‌دیدم که دو هفته تمرین نمی‌کردند.»

زمان نهایتاً ثابت کرده که پپ گواردیولا حق داشته است. این اصرار بر کار با تلاش زیاد و توجه به هر جزئیات کوچک، منجر به تبدیل منچستر سیتی به یکی از بهترین تیم‌های جهان شده است.

دیگر خبرها

  • اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!
  • حجازی سرپرست تیم استقلال شد
  • فوری | آتیلا حجازی سرپرست باشگاه استقلال شد + اولین تصویر
  • آغاز مسابقات کریکت نابینایان ‌در مزار شریف
  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم