Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور مجمع تشکل‌های بین الملل گفت: دومین گام از حرکت پیاده‌ الی‌بیت‌المقدس، با پیاده‌روی جمعی از طلاب، دانشجویان و خانواده‌ها از حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) تا امام زاده شاه‌جمال در ابتدای جاده‌ عتبات و قدس انجام شد. ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

محمد مهدی فاطمی صدر در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: دومین گام از حرکت پیاده‌ الی‌بیت‌المقدس، با پیاده‌روی جمعی از طلاب، دانشجویان و خانواده‌ها از حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) تا امام زاده شاه‌جمال در ابتدای جاده‌ عتبات و قدس انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حرکت طی یک هفته به صورت امدادی و پیاده در شهرهای شرقی تا غربی ایران و برخی دیگر از کشورهای جهان اسلام با شعار الی‌بیت‌المقدس انجام می شود.

مشاور مجمع تشکل‌های بین الملل با اشاره به اهداف دومین گام از حرکت پیاده‌ الی‌بیت‌المقدس بیان کرد: این طرح تلاش برای تعظیم شعائر یوم‌الله روز قدس است که به جای تجمع در عرض خیابان، تقرب در عمق جاده به طرف عتبات و قدس را می‌آزماید و بازتعریف روز قدس در هیأت هفته‌ قدس بر شریان‌های پیاده‌ی اربعین با هدف تعطیل نشدن مناسک روز قدس است.

کهگیلویه و بویراحمد| پیاده‌روی بزرگ الی بیت المقدس برگزار می‌شودنماینده ولی‌فقیه در استان گیلان : «آخرت آباد» نتیجه عملکرد دینی انسان در دنیا است"روز قدس" روز وحدت مسلمانان در دفاع از ملت فلسطین است

مدیر مدرسه‌ مطالعات مفهومی وتر عنوان کرد: پیاده الی‌بیت‌المقدس در نخستین گام خود از صحن قدس آستان مطهر رضوی آغاز شد و در هر روز تا رسیدن به گام آخر، صفر مرز خسروی، تلاش بر آن است که زائرانی از خانه تا نقطه چاووش شهر و روستا را پیاده طی کرده و در نقطه‌ چاووش در ابتدای جاده‌ عتبات و قدس از دور حرم حسینی و حرم اقصی را زیارت می‌کنند و چاووش‌خوانی می‌کنند.

فاطمی صدر گفت: کاشت نهال سیب به جهت حرم حسینی و نهال زیتون به جهت مسجد اقصی و برقراری نماز جماعت در محیط باز بوستان چاووش در کنار آستان حضرت شاه‌جمال و افطاری ساده از دیگر برنامه‌های روز دوم حرکت پیاده‌ی الی‌بیت‌المقدس در قم مقدسه بود .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام دبیرخانه‌ مجمع تشکل‌های بین‌الملل، گام سوم این پیاده‌روی گسسته‌ یک‌هفته‌ ای عصر روز سه‌شنبه در مراکز استان تهران، فارس و چند شهر و روستای استان سیستان و بلوچستان با رفتن به نقطه‌ی چاووش این نقاط و چاووش‌خوانی در ابتدای جاده‌ عتبات و قدس و زیارت از دور حرم کربلاء و‌بیت‌المقدس برگزار می شود.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ابتدای جاده الی بیت المقدس عتبات و قدس حرکت پیاده پیاده روی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه واژگونی تریلی درحال حرکت بر اثر طوفان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم) وقتی تیر چراغ برق جان عابر پیاده را نجات می‌دهد (فیلم) واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج (فیلم)

دیگر خبرها

  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • آیین تجلیل از جانبازان تیپ ۵۵ هوابرد
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • فیلم| حرکت غول جاده‌ های ایران به سوی کرمان
  • لحظه واژگونی تریلی درحال حرکت بر اثر طوفان (فیلم)
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • ‌کوهپیمایی کارکنان و پایوران سپاه در خوی
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد