Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@00:24:22 GMT

برگزاری روز قدس ۲۰۲۰ در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۰۸۹۸۳

رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی اعلام کرد به علت همه گیری بیماری کووید ۱۹ در جهان، امسال مراسم روز قدس به صورت برخط (online) در فضای مجازی برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  مسعود شجره رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی که مسئولیت برگزاری بزرگترین راهپیمایی روز جهانی قدس در غرب را که از دومین سال اعلام ان یعنی سال ۱۳۵۹ در لندن برگزار می‌شود برعهده دارد گفت: در ساعت ۱۷ تا ۱۹ به وقت انگلیس در روز جمعه ۲ خرداد ماه که مصادف با روز قدس خواهد بود، مراسم این روز در حمایت از فلسطین، در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه علاقه‌مندان به اجرای عدالت، هوادار حقوق بشر و مخالفان ستم و سرکوب می‌توانند در ساعت یاد شده با مراجعه به نشانی AlQudsDay۲۰۲۰ در شبکه‌های اجتماعی همچون یوتیوب و فیس بوک، در این مراسم شرکت کنند. کمیسیون حقوق بشر اسلامی همچنین از همه هواداران مردم فلسطین خواست، پرچم‌های فلسطین را با نصب بر روی خودرو‌ها، ساختمان منازل، محل‌های کار و معابر، به اهتزاز در آورند تا در شرایط همه گیری ویروس کرونا، موضوع فلسطین فراموش نشود همچنین تصاویر پروفایل خود را در شبکه‌های اجتماع با تصویر پرچم فلسطین مزین کنند.  در تارنمای کمیسیون حقوق بشر اسلامی آمده است امسال که نخستین بار مرسم روز قدس به علت همه گیری گووید ۱۹ در فضای مجازی برگزار می‌شود، پیام‌های رهبران مجامع از سراسر جهان، در حمایت از مردم فلسطین و در مخالفت با اشغال صهیونیست‌ها و سرکوبگری اسرائیل، به صورت برخط منتشر خواهد شد.  به نوشته تارنمای این کمیسیون، اکنون رژیم اشغالگر قدس از ویروس کرونا همچون سلاح علیه مردم فلسطین استفاده می‌کند و اجازه نمی‌دهد وسایل بهداشتی و درمانی، وارد مناطق فلسطینیان شود.  به گزارش کمیسیون حقوق بشر اسلامی، تاکنون ده‌ها گروه، انجمن، سازمان و مرکز در کشور‌های جهان، از بزگزاری مراسم روز قدس بصورت مجازی در سال جاری، حمایت کرده اند از جمله انجمن اسلامی اهل البیت در انگلیس، ائتلاف همدردی مردم اسکاتلند با فلسطینیان، کارزار مبارزه با تحریم و تهدید نظامی علیه ایران (CASMI)، شبکه یهودیان هوادار فلسطین، کارزار مبارزه با مجرم سازی جوامع در انگلیس، گروه حقوق بشری اینمایدنز در انگلیس (Inminds)، جامعه لبنانی‌های مقیم انگلیس، انجمن بحرینی‌های ساکن انگلیس، یهودیان ناتوری کارتا (Neturei Karta) در آمریکا، هند و انگلیس، انجمن دانشجویان مسلمان در ایالت‌های مختلف آمریکا، جامعه نور هدایت (Light of Guidance) در آمریکا، مدافعان حقوق بشر در کانادا، انجمن روز قدس در دانمارک، فاطمیون در دانمارک، جویندگان عدالت در بلژیک، انجمن رسالت اسلامی در فنلاند، شبکه ضد استعمار در اروپا، البلاغ در پاکستان، تنظیم علمای اسلام در هند، تلویزیون قدس در ترکیه، تلویزیون قم در ایران، شورای اسلامی اهل البیت در آفریقای جنوبی، کارزار حمایت از آزادی زکزاکی در نیجریه، مرکز اسلامی انگلیس، حزب اصلی جمهوری در فرانسه، صلیب سرخ و جنبش صدای فلسطین در اندونزی، شورای مشورتی سازمان‌های اسلامی و انجمن علما در مالزی، مرکز اسلامی اهل البیت در کلمبیا، باشگاه برادران آذین در اتیوپی، بنیاد فرهنگ اسلامی در سوئیس، انجمن اهل البیت در غنا، مرکز اسلامی سیدنی و بنیاد متحده اسلامی در استرالیا.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: روز قدس فضای مجازی کمیسیون حقوق بشر راهپیمایی روز جهانی قدس کرونا کمیسیون حقوق بشر اسلامی فضای مجازی اهل البیت روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان

ستاره منچسترسیتی یکی از ارزشمندترین جوایز فردی فوتبال انگلیس را به خودش اختصاص داد‌.

طرفداری فیل فودن به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در فصل ۲۴-۲۰۲۳ از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان انتخاب شد. ملی پوش انگلیس و تیم منچسترسیتی، فصل درخشانی را در ورزشگاه اتحاد سپری کرده و با ثبت بهترین رکورد گلزنی شخصی خود با 24 گل در تمامی رقابت ها، عملکرد خیره کننده ای ارائه داده است. او همچنان منچسترسیتی را در کورس کسب چهارمین قهرمانی متوالی لیگ برتر و یک قهرمانی دیگر در جام حذفی نگه داشته است.

فودن پس از روبن دیاز و ارلینگ هالند، سومین بازیکن سیتی است که در چهار سال گذشته موفق به کسب جایزه انجمن نویسندگان فوتبال (FWA) شده است. گزارش شده است که او 42 درصد از آرا را به خود اختصاص داد. دکلان رایس، هافبک آرسنال به مقام دوم رسید و هم تیمی فودن یعنی رودری هم سوم شد. مارتین اودگارد کاپیتان آرسنال، کول پالمر هافبک چلسی و اولی واتکینز مهاجم استون ویلا، جمع شش نفر برتر را کامل کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • فیل فودن بهترین بازیکن فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر انگلیس از نگاه انجمن فوتبال‌نویسان
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی