Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانداران جدید چاراویماق و ملکان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری این شهرستان‌ها معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، با حضور علیار راستگو  معاون استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری شهرستان چاراویماق، رسول یعقوبی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیش از این معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری میانه را عهده‌دار بود.

صابر تقویمی، فرماندار پیشین شهرستان چاراویماق نیز به عنوان فرماندار جدید شهرستان ملکان معرفی و از خدمات محمدباقر خانی در سمت فرمانداری ملکان قدردانی شد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز ملکان اجتماعی چاراویماق میانه فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۰۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد گفت: عملیات اجرایی فازنخست ساخت طرح بیمارستان تأمین‌اجتماعی شامل احداث فونداسیون، اسکلت‌وسازه اصلی ساختمان با ۴۸۰ میلیارد ریال هزینه به پایان رسیده و در حال حاضر عملیات فازدوم احداث آن آغاز شده است.

وی اضافه کرد: اعتبار فازدوم احداث بیمارستان‌ تأمین‌اجتماعی این شهرستان، ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال و مدت زمان اجرای آن، ۲۸ ماهه است.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه بیمارستان تأمین‌اجتماعی، تنها بیمارستان در حال احداث این نهاد در غرب‌کشور است، ادامه داد: این مرکز درمانی در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع احداث می‌شود و با اتمام آن، کمک شایانی به خدمات‌درمانی افراد تحت‌پوشش بیمه‌درمانی تأمین‌اجتماعی خواهد شد.

عباسی بیان کرد: این بیمارستان دارای امکاناتی کامل همچون بخش‌های کودکان، زنان و زایمان، جراحی، دندان‌پزشکی و اورژانس می‌شود و تمامی هزینه‌های درمان برای کسانی که تحت‌پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی هستند، رایگان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • نبود مسافر خانه در شهر زیبای اهر در استان آذربایجان شرقی
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال